خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای روستایی استان تهران:

مطالعات مهندسی مجدد مجتمع آبرسانی روستاهای ۵ شهرستان تهران کلید خورد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران گفت: مطالعات مهندسی مجدد مجتمع آبرسانی روستاهای ۵ شهرستان استان تهران کلید خورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران، محمد رضا پوررجب ضمن گزارش کامل از این مطالعات، افزود: در این طرح ۲۵۶ روستا در شهرستانهای پیشوا، رباط کریم، ری، شهریار و ملارد با جمعیتی بالغ بر ۵۵۹هزار نفر مطالعات صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: تمامی تاسیسات آبرسانی از جمله ۹۱۸ کیلومتر شبکه توزیع با کلیه تجهیزات و متعلقات، ۴۷۳ کیلو متر خط انتقال آبرسانی ۱۵۲ باب مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۳۵هزار متر مکعب ۳۱ باب ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۳۵ هزار متر مکعب در روز و ۱۴۰ حلقه چاه، چشمه، قنات مهندسی مجدد خواهند شد.

پوررجب خاطر نشان کرد: به این علت که طراحی و اجرای مجتمع‌های فوق به سالهای قبل از ۷۵ برمی گردد و نیاز به طراحی جدید و دوباره اجرا کردن فرآیندهای تولید، ذخیره، و توزیع برای افزایش قابلیتهای نگهداری احساس می‌شود با این روش یعنی مهندسی دوباره می‌توانیم مستندسازی مجدد سیستم آبرسانی ساختارمند کردن مجدد سیستم اصلاح و به روز کردن ساختار از دیدگاه فنی و مهندسی، برنامه‌های مناسب برای افق سال ۱۴۲۵ شرکت آب و فاضلاب روستایی تهران داشته باشیم.

پور رجب افزود: با پایان مطالعات مهندسی مجدد در سال ۹۴-۹۵ فصل جدیدی در آبرسانی به روستا‌ها و رضایتمندی مشترکین آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت می‌توانیم با همدلی مشترکین و تلاش و کوشش کلیه همکاران خدوم شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران بهترین خدمات از نظر آبرسانی با کیفیت و کمیت به مردم عزیز ارائه بدهیم.

کد خبر : ۲۷۱۶۵۷