خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

احراز هویت مشترکان تلفن همراه باعث کاهش رفتارهای غیرقانونی مشترکان می شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۳۴۳

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعاتی گفت: اخذ احراز هویت مشترکان تلفن همراه باعث کاهش رفتارهای غیرقانونی مشترکان می شود.

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات، غلامرضا داداش زاده دریافت کد ملی از استفاده کنندگان سیم کارت های تلفن همراه را یک پروژه بزرگ دانست و افزود: این موضوع با همکاری و مشارکت اپراتورهای تلفن همراه دنبال می شود.

وی تصریح کرد: اخذ احراز هویت مشترکان تلفن همراه می تواند مانع از قاچاق ترافیک مکالمات و مزاحمت های تلفنی شده و از طرفی نامبرینگ غیرقابل استفاده بصورت مجدد به شبکه تلفن همراه باز می گردد.

داداش زاده ادامه داد: تاکنون اپراتورهای تلفن همراه با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همکاری و تعامل بسیار خوبی در این خصوص داشته اند و این تعاملات می تواند منافع مشترکان تلفن همراه را تضمین کند.

معاون رگولاتوری همچنین با اشاره به بخش دوم اجرای ساماندهی سیم کارت های موجود در بازار تلفن همراه، تاکید کرد: بزودی ساماندهی افراد حقیقی که بیش از 10 سیم کارت دارند را نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات تصریح کرد: مطابق با مقررات جدید اخذ احراز هویت مشترکان تلفن همراه باعث کاهش رفتارهای غیرقانونی مشترکان می شود.

گفتنی است، مطابق با تصمیم اخیر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، یک فرد حقیقی نمی تواند بیش از 10 سیم کارت به نام خود داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز