خبرگزاری کار ایران

مدیر توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران:

رونق معاملات برخط آتی در بورس کالای ایران با معامله بیش از 8هزار قرارداد

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۶۵۳

مدیر توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران گفت: معاملات برخط قراردادهای آتی از ابتدای راه اندازی تا نیمه فروردین ماه سال 94 به 8 هزار و 793 قرارداد رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)؛ پدرام زادنو عزیزی گفت: این تعداد قرارداد در سامانه معاملات برخط آتی طی چهار هزار و 187 نوبت مورد معامله قرار گرفته است .

وی با اشاره به راه اندازی معاملات برخط در بهمن ماه سال گذشته در بورس کالای ایران افزود: در این مدت زمان کوتاه و با توجه به مدت زمانی که کارگزاران به تدریج اقدام به اخذ مجوز فعالیت معاملات برخط آتی کردند؛ چهار هزار و 622 قرارداد آتی سکه طلا و زیره سبز در دو هزار و 285 نوبت تا پایان سال 93 معامله شد.

زادنو عزیزی تصریح کرد: طی هفت روز کاری سال جدید از 5 تا 15 فروردین نیز چهار هزار و 171 قرارداد آتی طی یک هزار و 902 مرتبه داد و ستد شد.

مدیر توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با توجه به رونق معاملات برخط آتی در سال جدید گفت: نقطه اوج معاملات برخط در این ایام را می توان 15 فروردین ماه دانست که یک هزار و 237 قرارداد آتی طی 508 دفعه معامله در سامانه برخط آتی به ثبت رسیده است.

وی افزود: این میزان از نظر حجم 12.6 درصد و از نظر تعداد دفعات معامله 11.7 درصد از میزان کل معاملات آتی سکه و زیره را در یک روز به خود اختصاص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز