خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه آزاد قشم :

دلیل کاهش سرمایه گذاری بومیان در جزیره قشم آسیب شناسی شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۴۹۰

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: باید دلایل کاهش سرمایه گذاری فعالان بومی منطقه در طرح های اقتصادی جزیره قشم آسیب شناسی شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در نشست مشترک با مدیران بانک های قشم افزود: حرکت ما باید همگام با مسایل روز و درخواست مشتریان باشد تا ضمن توسعه کشور، بتوانیم رضایت همه جانبه را بین مشتریان و سرمایه گذاران ایجاد کنیم.

وی اظهار کرد: در این عرصه داشتن تخصص و اعتبارسنجی متقاضیان سرمایه گذاری به همراه برنامه ریزی زمان ساخت، از مولفه هایی است که می تواند طرح ها را در جهت رسیدن به اهداف تولید و جلوگیری از خارج شدن از توجیه اقتصادی یاری کند.

وی همچنین خواستار تغییر نگرش بانک ها و خدمات رسانی آنان به مشتریان همگام با توافق هسته ای در ماه های آتی شد.

مومنی ادامه داد: بانک های مناطق آزاد از جمله قشم با این تغییر رویکرد می توانند در زمینه جذب سرمایه گذاران از طریق ارایه تسهیلات و کیفیت خدمات رسانی، مشارکت کنند.

وی افزود: با باز شدن دروازه های جهانی به روی ایران، به وی‍ژه مناطق آزاد، باید از هر لحاظ آماده انعقاد قراردادهای کلان و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی در این مناطق باشیم.

در این نشست مشکلات و چالش های بانک های جزیره قشم با حضور مسوولان بررسی و راهکارهای مناسب برای حضور پررنگ تر بانک ها در ارایه تسهیلات و خدمات به مشتریان ارایه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز