خبرگزاری کار ایران

احمد ترک نژاد در گفتگو با ایلنا:

خواستاران تحول به اعتماد رای دهندگان متهعد خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۳۹۶

کاندیدای گروه خواستاران تحول گفت: رای دهندگان باید بدانند که اعضاء گروه خواستاران تحول به اعتماد آن ها متعهد خواهند بود و در صورت راهیابی اعضاء این گروه به اتاق بازرگانی ،هر آن چه در شعارهای این گروه مطرح شده است، محقق خواهد شد.

احمد ترک نژاد از کاندیداهای گروه خواستاران تحول در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: گروه خواستاران تحول پشت تمام شعار های خود برنامه دارد و در واقع برای تحول اتاق بازرگانی برنامه ای با 73 عنوان در حوزه های اقتصاد کلان، تعاملات بین المللی به توانمند سازی بخش خصوصی و اتاق سفید و مسئولیت های اجتماعی تدوین کرده است و برای اجرای آن کاملا متعهد است.

وی با اشاره به این که گروه خواستاران تحول چه وارد اتاق بشود وچه نشود، پیگیر شعارهای مطرح شده توسط تمام گروه ها خواهد بود، افزود: اولین اقدامی که صورت خواهد گرفت این خواهد بود که گروه خواستاران تحول پس از انتخابات به انتشار ریزهزینه های تبلیغاتی خود خواهد پرداخت و همه متوجه خواهند شد که این هزینه توسط خود اعضاء و بدون کمک گرفتن از هیچ ارگان یا نهاد دولتی پرداخت شده است.

ترک نژاد همچنین اظهار داشت: گروه های دیگر هم باید حسابرسی هزینه های تبلیغاتی خود را بعد از انتخابات منتشر کنند تا معلوم شود این حجم بالای هزینه که توسط بعضی از گروه ها صرف شده است از چه طریقی تامین شده است. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز