خبرگزاری کار ایران

امیر محسنی در گفتگو با ایلنا:

در این دوره از انتخابات شایسته سالاری اتفاق می افتد

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۰۶۸

کاندیدای بخش صنعت گروه خواستاران تحول گفت: با توجه به این که از مجموع 254 شرکت کننده در انتخابات این دوره اتاق بازرگانی حداقل 200 مدیر موفق اقتصادی حضور دارند، احساس می شود در این دوره شایسته سالاری اتفاق بیافتد.

امیر محسنی از کاندیداهای گروه خواستاران تحول با بیان این مطلب خاطر نشان ساخت: فضای انتخابات این دوره بسیار متفاوت است و کاندیداها سعی می کنند آراء بیشتری را جذب کنند و نشست ها و جلسات انتخاباتی خیلی بیشتر شده که در دوره های پیش به این شکل نبوده است.

وی همچنین اظهار داشت: در حال حاضر جلسات 500 یا 1000 نفری تشکیل می شود که این جای امیدواری دارد و نشان گر این مطلب است که اتاق بازرگانی مورد هدف و برنامه افراد برنامه محور قرار گرفته است و نکته مثبت دیگر این است که رای دهندگان می توانند آزادانه عمل کرده و حق انتخاب دارند.

این کارآفرین با اشاره به بی اخلاقی های موجود در فضای تبلیغات اتاق بازرگانی توسط بعضی از گروه ها افزود: هیچ انسان عاقل و آگاهی بی اخلاقی را نمی پسندد و بهترین روش برای معرفی این است که هر گروهی به ارائه برنامه ها و اهداف خود بپردازد و اگر گروه ها به این سمت و سو بروند، رای دهندگان راحت تر می توانند انتخاب کنند.

محسنی ضمن بیان این مطلب که زمان تخریب گذشته است، گفت: در زمان های قبل در جریان انتخابات گروه های مختلف برای اثبات حقانیت خود دست به تخریب دیگران می زدند اما امروزه مردم برنامه های منطقی و هدفمند را می پذیرند و اصولا در یک برنامه هدفمند فقط می توانید نقاط قوت خود را بیان کنید و جایی برای تخریب دیگران وجود ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: کاندیداهای گروه خواستاران تحول همه با انگیزه و انرژی هستند و با توجه به جو تبلیغاتی که این دوره وجود دارد، پیش بینی می شود که انتخابات پرشوری در پیش داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز