خبرگزاری کار ایران

امین اله فرهادی در گفتگو با ایلنا:

تفکر خواستاران تحول به علت کارآمد بودن مورد استفاده گروه های دیگر قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۹۰۹

فعالان اقتصادی قطعا عملکرد کسانی که در اتاق چندین سال حضور داشتند بررسی خواهند کرد.آنها وضع امروز خودشان را متاثر از عملکرد همین گروه ها می دانند و با هوشمندی رای خواهند داد.

کاندیدای گروه خواستاران تحول گفت: در جریان تبلیغات انتخاباتی مشاهده می شود که بعضی از گروه ها رنگ تحول را در بروشور ها و تراکت های خود استفاده کرده و گروهی دیگر برنامه ها و دیگری شعارهای تحول را تکرار کرده اند که نشان دهنده این است که اندیشه تحول خواهانه جریان تحول درست و عمیق است.

امین الله فرهادی، کاندیدای گروه خواستاران تحول در گفت و گو با ایلنا گفت: خدا را شکر می کنیم که اندیشه و نظرات تحول خواهان تا این حد در میان گروههای دیگر تاثیر گذار بوده است و با اینکه خود را رقیب تحول خواهان می دانند، به برنامه های تحول خواهان تن داده اند.با این حال از دوستان در گروه های دیگر که شعارهای ما را برداشته اند گله ای نداریم اما ای کاش می گفتند که این درس ها را از تحول گرفته اند و تعهد بدهند که به این برنامه ها پایبند باشند.

وی خاطر نشان ساخت: از کاندیداهای تمام گروه ها تقاضا دارم که صرفا مقطع انتخابات را هدف گیری نکنند و دوره خدمت را در نظر داشته باشند . در غیر این صورت ممکن است این شائبه برای فعالان اقتصادی پیش بیاید که گروه هایی که در ایام انتخابات چهارچوب های اخلاقی انتخاباتی را رعایت نکرده اند و چهارچوب ها و رنگ گروه های دیگر را کپی می کنند چگونه بعدا که می خواهند وارد اتاق شوند، به این حرف ها عمل کنند؟

فرهادی همچنین اظهار داشت: امیدواریم آنهایی که از شعارها و برنامه های تحول برابر جذب آراء استفاده می کنند و تقلید می کنند به تقلیدشان پایبند باشند. ضمن این که فضای تبلیغاتی در این دوره قابل مقایسه با دوره های گذشته نیست هم به لحاظ حجم تبلیغات هم به لحاظ هزینه هایی که برای تبلیغات استفاده می شود ،گویی تبلیغات ریاست جمهوری یا مجلس است در حالی که در اتاق اگر در مسیر عقلانیت و عدالت و حقوق مردم بخواهند وارد شوند، امتیاز خاصی برای خودشان وجود ندارد پس این پولها از کجا می آیند و با چه منظوری خرج می شود، فقط خودشان می دانند و بس.

وی با اشاره به این که ما تحول خواهان نگران حجم بمب باران تبلیغاتی نیستیم، افزود: مردم را آگاه تر و فرهیخته تر از این می دانیم که تحت تاثیر فضای تبلیغاتی غیر واقعی قرار گیرند. فعالان اقتصادی قطعا عملکرد کسانی که در اتاق چندین سال حضور داشتند بررسی خواهند کرد.آنها وضع امروز خودشان را متاثر از عملکرد همین گروه ها می دانند و با هوشمندی رای خواهند داد.

فرهادی در پایان تصریح کرد: قطعا در اتاق بازرگانی که فعالان اقتصادی حضور دارند و می دانند هزینه ها باید از جای مشخص تامین شود، تبلیغات را مورد سوال قرار خواهند داد و در نهایت باید به رای اکثریت احترام گذاشت و کسانی که موفق به کسب آراء می شوند را یاری کرد و در قالب خواستاران تحول چه در اتاق باشیم چه بیرون از اتاق، مطالبات مردم از اتاق را خواهیم خواست.  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز