خبرگزاری کار ایران

سردار عبادالله عبداللهی:

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) جایگزینی مطمئن برای شرکت های خارجی

کد خبر : ۱۶۰۳۳۶

قرارگاه در گرایش های مختلف عمرانی و صنعتی جایگزینی مطمئن برای شرکت های خارجی شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: باید با اراده قوی و عزم راسخ در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و این ایستادگی امروز در عرصه کار و سازندگی کشور نمود پیدا می کند.

به گزارش ایلنا از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، سردار «عبادالله عبداللهی» این مطلب را در کارگاه آموزشی تجدید ارزیابی دارایی ها و نظام اجارات این قرارگاه عنوان کرد.

وی با اشاره نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» تاکید کرد: جامعه امروز ما نیاز به کار و تولید ثروت دارد و آنچه برای ما به عنوان یک تکلیف حائز اهمیت است این است که نه صرفا در سخنرانی ها بلکه در میدان عمل، مدیریت جهادی مد نظر رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) در شعار سال را محقق سازیم.

سردار عبداللهی افزود: توجه به خوداتکایی مد نظر رهبر معظم انقلاب و اعتماد به خود داشتن، تضمین کننده موفقیت است و نگاهی به کارهای دیروز و امروز قرارگاه در عرصه های مختلف سازندگی کشور موید این مطلب است.

وی با بیان اینکه قرارگاه در گرایش های مختلف عمرانی و صنعتی جایگزینی مطمئن برای شرکت های خارجی شده، ادامه داد: بسترهای فراهم شده توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) نه تنها در کل کشور بلکه در خاورمیانه بی نظیر است و امروز پیچیده ترین و مدرن ترین تجهیزات در اختیار قرارگاه است.

کارگاه آموزشی تجدید ارزیابی دارایی ها و نظام اجارات قرارگاه با حضور مسوولان پشتیبانی و مالی و عاملین ذی حساب رده های تابعه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز