خبرگزاری کار ایران

رشد ۳۸ درصدی درآمد بیمه پاسارگاد از محل فروش بیمه

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۴۷

"بپاس" با سرمایه ثبت شده ۷۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ از محل فروش حق بیمه مبلغ ۱۴۳,۴۰۰,۸۱۷ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد افزایش داشته است. بیمه پاسارگاد طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۱۶۶ درصد را ثبت کرده است.

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، در صورت‌های مالی سال منتهی به۱۴۰۲/۱۲/۲۹ حسابرسی نشده بیمه پاسارگاد در سایت کدال آمده است؛ بیمه پاسارگاد طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ از محل فروش حق بیمه مبلغ ۱۹,۷۷۴,۸۲۴ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد ۱ ماهه مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزایش داشته است.

ضمن آنکه این شرکت در این ماه تراز مثبت ۱۲۷ درصد را ثبت کرده است.

"بپاس" با سرمایه ثبت شده ۷۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ از محل فروش حق بیمه مبلغ ۱۴۳,۴۰۰,۸۱۷ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد افزایش داشته است. بیمه پاسارگاد طی عملکرد  تجمیعی تراز مثبت ۱۶۶ درصد را ثبت کرده است.

درآمد حق بیمه ناخالص این شرکت در انتهای اسفند ماه سال ۱۴۰۲ به ۷۰.۳۴۵.۱۲۹ میلیون ریال رسیده این در حالی است که این میزان در انتهای اسفند ماه ۱۴۰۱ رقمی به ارزش ۴۵.۶۰۳.۵۹۳ میلیون ریال بوده و با رشد ۵۴ درصدی مواجه شده است.

حق بیمه اتکائی واگذاری این شرکت نیز از ۴.۸۶۶.۵۵۵ میلیون ریال به ۷.۱۸۵.۴۸۰ میلیون ریال رسیده است و با رشد ۴۸ درصدی همراه بوده است.

حق بیمه خالص (سهم نگهداری) از ۴۰.۷۳۷.۰۳۸ میلیون ریال با ۵۵ درصد رشد به ۶۳.۱۵۹.۶۴۹ میلیون ریال رسیده است. درآمد سرمایه گذاری از محل منابع بیمه ای از ۲۴.۶۴۴.۰۸۰ میلیون ریال به ۳۸.۶۹۸.۲۱۸ میلیون ریال رسیده و با ۵۷ درصد همراه بوده است.

میزان خسارت های پرداختی (ناخالص) از ۳۱.۹۱۴.۶۴۳ میلیون ریال به ۵۵.۲۵۴.۷۹۰ میلیون ریال رسیده و با رشد ۷۳ درصدی روبرو شده است.

سود و زیان ناخالص فعالیت های بیمه ای بیمه پاسارگاد نیز از ۱۹.۵۶۲.۹۳۳ میلیون ریال به ۲۶.۰۶۶.۵۰۲ میلیون ریال رسیده و با رشد ۳۳ درصدی روبرو شده است.

سود( زیان) عملیاتی از ۲۸.۲۳۰.۷۴۷ میلیون ریال به ۲۴.۴۱۲.۲۰۳ میلیون ریال رسیده و با رشد ۱۴ درصدی مواجه شده است.

سود( زیان) خالص از ۳۲.۲۱۲.۹۳۰ میلیون ریال به ۲۷.۰۰۰.۴۳۴ میلیون ریال رسیده و با ۱۶ درصد رشد همراه شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز