خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

انجام نیمی از پروازهای نوروز از دو فرودگاه مهرآباد و مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۶۲۷

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از رشد یک درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی و نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت در ایام نوروز خبر داد و گفت: نیمی از از پروازها از دو فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و مشهد انجام شده‌ است.

 

به گزارش ایلنا، رضا نخجوانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل این شرکت از رشد یک درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی و نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت از ۲۴ اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین سال جاری خبر داد و گفت: دو سوم از مسافران و نیمی از از پروازها از دو فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و مشهد انجام شده‌است.

وی افزود: این دو فرودگاه در مجموع میزبان نشست و برخاست چهار هزار و ۹۱۴ پرواز و اعزام و پذیرش ۶۱۵ هزار و ۹۵ مسافر بوده‌اند.

به گفته نخجوانی، فرودگاه شیراز با اعزام و پذیرش ۷۶ هزار و ۸۷۰ مسافر و نشست و برخاست ۶۷۳ پرواز، فرودگاه بین‌المللی اصفهان با اعزام و پذیرش ۴۷ هزار و ۹۶۷ مسافر و نشست و برخاست ۴۲۴ پرواز و فرودگاه بین‌المللی تبریز با اعزام و پذیرش ۴۴ هزار و ۴۲۱ مسافر و نشست و برخاست ۴۱۲ پرواز، بیشترین مسافر و پرواز را پس از مهرآباد و مشهد در جمع فرودگاه‌های بین‌المللی تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها داشته‌اند.

وی اظهار داشت: علاوه بر این متخصصان ما در بخش عملیات هوانوردی فرودگاه امام (ره) نیز به یک‌هزار و ۷۲۶ نشست و برخاست هواپیما سرویس کنترل ترافیک هوایی و کمک ناوبری ارائه داده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز