خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت انگلیس برای صدور ویزای نماینده ایران در سازمان جهانی دریانوردی مانع‌تراشی نکند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۹۹۴

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با توجه به نقش و جایگاه بسیار مهمی که جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین‌المللی دریانوردی دارد و در طول سالیان گذشته هم این موضوع را به اثبات رسانده، از دولت انگلیس تقاضا داریم که هر چه سریع‌تر برای نماینده ایران ویزا صادر کند.

علی‌اکبر صفایی، معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت و پیگیری‌ها برای صدور ویزای نماینده جدید ایران در سازمان بین‌المللی دریانوردی IMO برای اعزام به انگلیس اظهار داشت: نماینده ایران از ماه‌ها پیش به سازمان بین‌المللی دریانوردی معرفی شده و اقدامات وزارت خارجه این فرد انجام شده‌ است و منتظر هستیم که دولت انگلیس ویزای نماینده ایران را صادر کند. 

وی ادامه داد: با توجه به نقش و جایگاه بسیار مهمی که جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین‌المللی دریانوردی دارد و در طول سالیان گذشته هم این موضوع را به اثبات رسانده، از دولت انگلیس تقاضا داریم که هر چه سریع‌تر برای نماینده ایران ویزا صادر کند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: سازمان جهانی دریانوردی یک سازمان کاملا تخصصی است و توقع داریم که دولت انگلیس برای صدور ویزا مانع‌تراشی نکند. 

صفایی درباره علت طولانی شدن صدور ویزای نماینده ایران و سوابق کاری نماینده جدید ایران در سازمان جهانی دریانوردی، گفت: نماینده معرفی شده آقای کولیوند از همکاران بسیار قدیمی و متخصص دریایی است که امیدواریم به زودی به سازمان جهانی دریانوردی اعزام شود. 

وی ادامه داد: چند ماهی است که منتظر صدور ویزای آقای کولیوند هستیم و دلیل طولانی شدن فرایند صدور ویزا را اعلام نمی‌کنند اما وی ریجکت نشده‌است.

به گزارش ایلنا، ماندانا منصوریان نماینده سابق جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین‌المللی دریانوردی بود که اسفند ماه سال گذشته درگذشت و پس از آن ایران در سازمان بین‌المللی دریانوردی نماینده‌ای نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز