خبرگزاری کار ایران

راهکارهای توسعه روابط صنعتی و سرمایه‌گذاری ایران و عمان بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۰۴۷

معاون وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه‌گذاری عمان و معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، راهکارهای توسعه روابط صنعتی و سرمایه‌گذاری مشترک را بررسی کردند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار بابک احمدی رئیس ایدرو با اشاره به زمینه‌های مشترک بین دو کشور و توانمندی صنایع ایرانی، بر حضور شرکت‌ها و پیمانکاران ایرانی در پروژه‌های کشور عمان و همچنین سرمایه گذاری مشترک تاکید کرد.

وی در این دیدار از آمادگی ایدرو برای همکاری و مشارکت در پروژه‌های سوخت‌های زیستی، تغییر اقلیم و صنایع دریایی خبر داد و خاطرنشان کرد: ما آماده همکاری و مشارکت با سرمایه گذاران عمانی در پروژه‌های مشترک هستیم.

صالح بن سعید مسن که در چارچوب برگزاری بیستمین اجلاس مشترک اقتصادی ایران و عمان در تهران به سر می‌برد، هم در این دیدار با ابراز تمایل به گسترش همکاری‌های صنعتی و سرمایه گذاری میان دو کشور، از آمادگی عمان برای حضور شرکت‌ها و سرمایه گذاران ایرانی در این کشور خبر داد.

وی همچنین از رئیس هیأت عامل ایدرو برای دیدار با مقامات عمان و آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های همکاری دو جانبه برای سفر به این کشور دعوت کرد.

سید محمد موسوی معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت هم در این جلسه با اشاره به مذاکرات پیشین صورت گرفته میان طرف‌های ایرانی و عمانی گفت: ایدرو به عنوان سازمان توسعه‌ای و نهاد واسط می‌تواند شرکت‌های ایرانی را با طرف‌های عمانی وارد همکاری مشترک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز