خبرگزاری کار ایران

به دلیل ناترازی تولید و مصرف هر سال شرایط سخت‌تری را تجربه می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۳۰۶

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در زمستان سال ۱۴۰۱ شرایط سخت و پرچالشی را در حوزه سوخت‌رسانی در کشور تجربه کردیم که تنها با حمایت وزیر نفت و استفاده از تجارب همکاران و هماهنگی بین‌دستگاهی و همدلی بین کارکنان و مدیریت جهادی بدون کمترین وقفه انجام شد.

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، جعفر سالاری‌نسب صبح امروز (پنجشنبه، نهم آذرماه) در همایش «تقدیر از تلاشگران سوخت‌رسانی» با حضور وزیر نفت و جمعی از مدیران وزارت نفت و صنعت پالایش و پخش و در عین حال دست‌اندرکاران عرصه سوخت‌رسانی در دیگر دستگاه‌های کشور، گفت: ماموریت اصلی ما توزیع فرآورده است و همکاران ما که در این زنجیره فعال هستند، پارسال شرایط سختی را تجربه کردند و افزایش مصرف قابل توجهی را در مصرف سوخت حتی تا روزانه ۱۴۲ میلیون لیتر مصرف داشتیم.

وی افزود: در این شرایط سخت همکاران ما با استفاده از تجارب خود بسیار موفقیت‌آمیز عمل کردند و با مدیریت جهادی ۳۲۰ میلیون لیتر فرآورده را منتقل کردیم که این عدد با توجه به اینکه عمده پالایشگاه‌ها در کشور در جنوب و مصرف عمده کشور در نیمه شمالی اتفاق می‌افتد، عملیاتی پیچیده و حجیم برای سوخت‌رسانی در کشور انجام می‌شود که خوشبختانه با همدلی وزیر نفت، هماهنگی بین چهار شرکت و مجموعه وزارت نفت محقق شد و بی‌سابقه بود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ نشست‌های متعدد و فشرده داخل وزارت نفت و بین‌دستگاهی داشتیم و اگر این همکاری به ویژه با شرکت ملی گاز نبود، سوخت‌رسانی به نحو احسن انجام نمی‌شد؛ در دی ماه ۱۴۰۱ نیز تیم عملیاتی و تامین و توزیع شرکت پخش با کاهش بی‌سابقه دما دچار چالش‌های زیادی شد که تلاش کردیم با پشتوانه و حمایت مدیریت وزارت نفت و نگاه ویژه به منابع انسانی این چالش بزرگ سوخت رسانی زمستانی را مدیریت کنیم.

سالاری‌نسب گفت: به دلیل افزایش مصرف و ناترازی تولید و مصرف هر سال شرایط سخت‌تری را تجربه می‌کنیم که امیدواریم امسال نیز با همکاری و همدلی مانند گذشته، توزیع سوخت در کشور را مدیریت کنیم و اجازه ندهیم هیچ وقفه‌ای در این حوزه اتفاق بیفتد.

وی افزود: از زحمات وزیر نفت، مدیران دستگاه‌ها و وزارت نفت، مدیران صنعت پالایش و پخش، مدیران زحمتکش مناطق سی‌وهفت گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و همکارانم در شرکت ملی پخش برای سوخت‌رسانی بدون کمبود و وقفه تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز