خبرگزاری کار ایران

تعریف ۱۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برنامه پروژه محور در حوزه ایمنی صنعت نفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۳۹۹

مدیر کل HSE وزارت نفت گفت: ۲۶۴ برنامه ایمنی پروژه محور از افق ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ تعریف کردیم و ۱۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال جهت این پروژه ها اختصاص دادیم که از این میزان ۹۰ پروژه با ۲۵ هزار میلیارد ریال مربوط به شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مظاهر انصاری در مراسم هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: ارکان تولید، مهندسی، تعمیرات و فرایند در صنعت نفت همه چرخ دنده های تولید پایدار و ایمن هستند اگر هرکدام از چرخ دنده ها ماموریت خود را به خوبی انجام ندهد و جزیره ای عمل کنیم، منجر به حادثه می شود.

وی افزود: وی با بیان اینکه اگر تعامل بین بخش های مختلف تولید وجود نداشته باشد تولید پایدار نخواهیم داشت، افزود: در شرکت نفت بیشتر حوادث شغلی و در پالایش و پخش فراینده است بنابراین در حوزه HSE باید این موضوع را در نظر داشته باشیم.

مدیر کل HSE وزارت نفت با بیان اینکه هنوز بین بهره بردار و راه‌انداز مشکل وجود دارد، تاکید کرد: ما بدنبال HSE راهبردی و برنامه محور  و رفع لجام گسیختگی ناترازی هستیم.

وی گفت: ۲۶۴ برنامه ایمنی پروژه محور از افق ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ تعریف کردیم و ۱۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال جهت این پروژه ها اختصاص دادیم که از این میزان ۹۰ پروژه با ۲۵ هزار میلیارد ریال مربوط به شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی است.

مدیرکل HSE وزارت نفت گفت: اگر می‌خواهیم به توسعه و تولید پایدار برسیم، مدیران باید به HSE توجه ویژه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه HSE وظیفه‌ای همگانی است، افزود: اغلب حوادث صنعت نفت در بازه‌های زمانی پایان تعمیرات و آغاز راه‌اندازی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز