خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد مسکن مطرح کرد:

تامین زمین برای ساخت ١٠٠ هزار مسکن محرومین و مشارکتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۸۵۰۵

رییس بنیاد مسکن اظهار داشت: با امضای تفاهمنامه برای ساخت ۵٠ هزار واحد مسکن محرومین و ۵٠ هزار واحد مشارکتی و روستاهای حریم شهرها، زمین مورد نیاز تامین می‌شود تا بتوانیم در تامین مسکن ارزان قیمت گام برداریم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، غلامرضا صالحی، رییس بنیاد مسکن در مراسم امضای تفاهمنامه با سازمان ملی برای تامین زمین  ۵٠ هزار واحد محرومین، ۵٠ هزار واحد مسکونی مشارکتی و مسکن روستایی حریم شهرها، اظهار داشت: با امضای این تفاهمنامه برای ساخت ۵٠ هزار واحد مسکن محرومین و ۵٠ هزار واحد مشارکتی و روستاهای حریم شهرها زمین مورد نیاز تامین می‌شود تا بتوانیم در تامین مسکن ارزان قیمت گام برداریم .

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن واگذاری یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان  نهضت ملی مسکن را  دستور کار قرار دارد، گفت: امسال ۵٠٠ هزار قطعه تامین و تحویل می‌شود و ۵٠٠ هزار قطعه دیگر در سال آینده تحویل خواهد شد. 

رییس بنیاد مسکن درباره تامین تسهیلات ٣۵٠ میلیون تومانی ساخت مسکن ادامه داد: تسهیلات ٣۵٠ میلیون تومانی در هیات دولت مصوب شده و  منتظر انجام جزییات این مصوبه هستیم.

همچنین در این نشست ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ارسلان مالکی با بیان اینکه در تفاهمنامه امروز تامین مسکن محرومان، مباحث مشارکتی در اراضی ملی و اراضی واقع شده در حریم عملیاتی می‌شود، گفت: این تفاهمنامه با هدف تولید انبوه مسکن به انعقاد می‌رسد و با تجربیات مسکن مهر و نهضت ملی مسکن، تولید انبوه را در کشور عملیاتی می‌کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بسته‌های سرمایه‌گذاری برای اراضی مورد نظر در نظر گرفته شده و از این ظرفیت باید برای ارتقا ساخت و ساز استفاده‌خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز