خبرگزاری کار ایران

۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه مسئولیت اجتماعی تعریف شد/ نقش‌مان در نفت و مسئولیت اجتماعی متوازن باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۹۵۸

مدیر عامل شرکت ملی نفت با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی پشتوانه توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است، گفت: پویش اهدای ۱۵۰ هزار بسته باید الگوی توسعه فرهنگی، اجتماعی، تولیدی، خودباوری ساخت داخل باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محین خجسته مهر در مراسم امضای تفاهمنامه طرح پویش اهدای بسته های آموزشی به دانش آموزان محروم مناطق نفت خیز و گازخیز کشور با بیان اینکه این اقدام با رشد معنوی الگوی چندگانه اقدامی مشهود و ارزشمند است، اظهار داشت: مسئولیت اجتماعی جزو الزامات و توسعه پایدار و متوازن است، اگر مسئولیت اجتماعی را در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی از توسعه اقتصادی جدا کنیم چیزی برای توسعه اقتصادی نمی ماند.

وی با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی پشتوانه توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است، گفت: پویش اهدای ۱۵۰ هزار بسته باید الگوی توسعه فرهنگی، اجتماعی، تولیدی، خودباوری ساخت داخل باشد.

مدیر عامل شرکت ملی نفت با بیان اینکه ما در ایفای مسئولیت اجتماعی بدنبال رشد اقتصادی در همه زمینه ها هستیم، گفت؛ اگر این برنامه درست اجرا شود آینده پایدار و دنباله دار برای رشد اقتصادی متصور خواهیم بود.

وی تاکید کرد: کسانی که انقلاب را پشتیبانی می کنند در مدارس هستند بنابراین باید از این سربازان حمایت کنیم چراکه پشتوانه این انقلاب این است که در همه ابعاد رشد کنیم و پشتوانه محکم داشته باشیم.

خجسته مهر خاطرنشان کرد: رویکرد وزارت نفت این است که به صورت خاص سهم مناسبی از ایفای مسئولیت اجتماعی و افزایش محرومیت زدایی و استقرار عدالت و ایجاد فرصت برابر برای همه داشته باشد.

وی ادامه داد: فرصتهای سرشاری در اقلیم های دور وجود دارد که ما از آنها مغفولیم که باید شکوفا شوند.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه ایفای مسئولیتهای اجتماعی چرخ پنجم نیست و همزمان با تولید و توسعه است، گفت: همان میزان که در فاز ۱۱، پالایشگاه فاز ۱۴، افزایش تولید در میادین مشترک، مقاومت، حضور داریم باید در کلاسهای درس هم حاضر باشیم، باید نقشها را متوازن ایفا کنیم.

وی اظهار داشت: ۶ هزار پروژه مسئولیت اجتماعی به ارزش ۱۷ هزار میلیارد تومان در هیات مدیره به تصویب رسیده و از ۶ هزار پروژه ۲ هزار پروژه به بهره برداری رسیده و ۴ هزار پروژه نیز در مرحله اقدام است. و از این میزان ۶۲ درصد مربوط به مناطق محروم و ۸۲ درصد مربوط به مناطق پیرامون مناطق نفتخیز است.

خجسته مهر با بیان اینکه پویش اهدای ۱۵۰ هزار بسته آموزشی منجر به ارتقاء سطح آموزشی و تقویت بنیه عملی دانش آموزان می شود، گفت: کمیته امداد و معاونت روستایی امسل ۲ برابر  پارسال اعتبار دارد و این رقم از ۱۰ میلیارد تومان به ۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز