خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بورس تهران:

بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۰۳۷

مدیرعامل بورس تهران اظهار داشت: نظام حکمرانی باید بپذیرید که بهترین ساز و کار برای قیمت گذاری بورس کالا است

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمود گودرزی در مراسم  رونمایی از بازار سرمایه ‌گذاری‌ حرفه‌ای با بیان اینکه امیدواریم این بازار آغازی بر تسریع بر رونق نظام تامین مالی در بازار سرمایه باشد، اظهار داشت: زمستان سال گذشته در سفر کرمان اهدافی برای بازار سرمایه گذاری حرفه‌ای تعیین کردیم و تمام دست‌اندرکاران بدون هیچ دستوری علاقه‌مند به سرانجام رسیدن این پروژه بودند. 

وی با بیان اینکه جنس و ابزار تامین مالی در این بازار متفاوت است، گفت: آینده بازار سرمایه‌گذاری حرفه‌ای مبتنی بر یکسری الزامات است اما فعالان بازار سرمایه به این نوع تامین مالی چراغ سبز نشان دادند و به این بازار اعتماد کردند. روزی که پذیره‌نویسی این پروژه سوخت سبز آغاز شد تعداد زیادی از فعالان بازار از این پروژه حمایت کردند، امیدواریم مسئولان با عملکرد خود پاسخگوی مثبتی را به جذب ۲ هزار میلیارد تومانی که طرف دو روز به این پروژه تزریق شد را بدهند.

مدیرعامل بورس تهران با تاکید بر اینکه نظام حکمرانی باید بپذیرید که بهترین ساز و کار برای قیمت گذاری بورس کالا است، ادامه داد: امیدواریم روزی بلوغ این بازار را جشن بگیریم. بورس کالا بهترین بازار برای فروش محصولات است سال‌ها حسن اجرای خود را ثابت کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز