خبرگزاری کار ایران

برقراری پرواز مسقط – اهواز و بالعکس از ۱۳ مرداد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۹۴۲

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان از برقراری پرواز هفتگی مسیر مسقط – اهواز و بالعکس در روزهای جمعه هر هفته خبر داد.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان از برقراری پرواز هفتگی مسیر مسقط – اهواز و بالعکس در روزهای جمعه هر هفته خبر داد.

نخستین پرواز در مسیر اهواز_ مسقط توسط شرکت هواپیمایی پارس ایر از ۱۳مرداد سال جاری برقرار خواهد شد.

اهواز-استانبول و بالعکس از ۲۰تیر ماه سال جاری برقرار می‌شود. این پرواز در روزهای سه شنبه و جمعه به مقصد استانبول توسط شرکت هواپیمایی کارون انجام خواهد شد.

همچنین برقراری پرواز مسیرهای خارجی در فرودگاه اهواز قوت گرفته است و پیش از مسیر اهواز_مسقط پرواز اهواز-استانبول و بالعکس از ۲۰تیر ماه سال جاری کلید خورد و این پرواز در روزهای سه شنبه و جمعه به مقصد استانبول توسط شرکت هواپیمایی کارون برقرار است.

در راستای پروژه‌های بهسازی و نوسازی این فرودگاه نیز رزاز از افتتاح ترمینال داخلی فرودگاه اهواز در مرداد ماه امسال خبر داده بود و اظهار کرد: پروژه بهسازی ترمینال داخلی فرودگاه اهواز در حال حاضر با پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی همراه است و تا پایان مرداد ماه تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز