خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان هواپیمایی درگفت‌وگو با ایلنا:

درباره تامین ناوگان از روسیه، موضوعی به سازمان ارجاع نشده‌ است/ فعلا پرواز مستقیمی به مصر نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۵۱۱

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه مشخصا درباره تامین ناوگان از روسیه موضوعی به سازمان هواپیمایی ارجاع داده نشده‌است، گفت: از طریق تمام کشورهای دنیا و از تمام منابع برای تامین ناوگان هوایی کشور استفاده می‌کنیم اما نمی‌توان در این شرایط نام خاصی را به عنوان منبع تامین ناوگان ذکر و اعلام کرد.

محمد محمدی‌بخش، معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره اخباری منتشر شده مبنی بر تامین ناوگان از روسیه (چه به صورت اجاره و چه خرید) اظهار داشت: در این باره چیزی را نشنیده‌ام که قابل تایید یا تکذیب باشد. اگر موضوعی به سازمان هواپیمایی ارجاع داده شود؛ می‌توانیم درباره آن اظهارنظر کنیم.

وی ادامه داد: از طریق تمام کشورهای دنیا و از تمام منابع برای تامین ناوگان هوایی کشور استفاده کرده و تلاش می‌کنیم از هر منبعی هواپیما خریداری و تامین شود؛ اما نمی‌توان در این شرایط نام خاصی را به عنوان منبع تامین ناوگان ذکر و اعلام کرد.

رییس سازمان هواپیمایی تاکید کرد: مشخصا درباره تامین ناوگان از روسیه موضوعی به سازمان هواپیمایی ارجاع داده نشده‌ است.

 وی همچنین درباره راه‌اندازی پروازهای ایران و مصر گفت: پرواز برنامه‌ای به مصر نداریم و فعلا مذاکرات درباره راه‌اندازی پرواز تهران- قاهره در بخش‌های تخصصی در حال انجام است و پس از توافق دو کشور پروازهای مستقیم راه‌اندازی می‌شود.

محمدی‌بخش تاکید کرد: فعلا پرواز مستقیمی بین ایران و مصر برقرار نشده‌است، اما درباره راه اندازی پرواز مستقیم اعلام آمادگی کرده‌ایم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز