خبرگزاری کار ایران

سخنگوی صنعت برق در گفت‌وگو با ایلنا:

خاموشی برنامه‌ریزی شده نداریم/ مصرف برق به ۷۲۰۰۰ مگاوات می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۵۷۹

سخنگوی صنعت برق گفت: روز گذشته پیک مصرف برق به ۷۲۵۰۰ مگاوات رسید و پیش بینی می‌شود که امروز ۷۲۰۰۰ مگاوات مصرف برق داشته باشیم.

مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره بروز خاموشی‌های پراکنده در برخی نقاط کشور اظهار داشت: ما در حال حاضر خاموشی برنامه ریزی شده ناشی از کمبود برق در کشور نداریم.

وی افزود: با توجه به شدت گرمای هوا و شدت مصرف؛ تجهیزات تحت فشار قرار می‌گیرند و ممکن است از مدار خارج شوند اما در کل اعمال خاموشی برنامه ریزی شده در دستور کار ما نیست.

سخنگوی صنعت برق تصریح کرد: برخی تجهیزات بر اثر حرارت بالا و شدت مصرف و حوادث دچار آسیب می‌شوند که بلافاصله توسط مامورین اقدام به بازسازی می‌شود که ممکن است در این فاصله مردم دچار خاموشی شوند.

وی گفت: مردم از طریق سامانه ۱۲۱ می‌توانند مشکلات را اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت پیگیری‌های لازم انجام شود.

رجبی مشهدی خاطرنشان کرد: مردم با کاهش مصرف و صرفه جویی کمک می‌کنند که تعداد حوادث کم شده و برق پایدار برای تمامی مشترکین تامین شود.

وی گفت: روز گذشته پیک مصرف برق به ۷۲۵۰۰ مگاوات رسید و پیش بینی می‌شود که امروز ۷۲۰۰۰ مگاوات مصرف برق داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز