خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری اعلام شد:

حمل آب «زم زم» داخل چمدان ممنوع است/ ممنوعیت ورود بدرقه‌کنندگان حاجیان به فرودگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۱۸۵

طبق اعلام عربستان آب زم زم برای حمل داخل چمدان ممنوع است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، غلامرضا رضایی، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت در نشست خبری امروز درباره پروازهای حج با بیان اینکه بیش از ١۵ نهاد و دستگاه درگیر انجام عملیات حج تمتع هستند تا مراسم خوبی در عربستان برگزار شود، اظهار داشت: طبق اعلام عربستان آب زم زم برای حمل داخل چمدان ممنوع است.  

همچنین سردار محسن عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور در نشست خبری امروز با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای انجام پروازهای حج در فرودگاه‌ها اظهار داشت: از همراهان حاجی‌ها درخواست داریم که از حضور در فرودگاه‌ها برای بدرقه و استقبال خودداری کنند و ممنوعیت‌هایی در این زمینه ایجاد خواهد شد. 

وی ادامه داد: حضور همراهان در فرودگاه مشکلاتی را در رفت و آمدها در فرودگاه ایجاد می‌کند و از این رو با کاروان‌ها هماهنگ شده که مراسم بدرقه در محیطی خارج از ترمینال های فرودگاهی انجام شود.

سردار عقیلی در پاسخ به سوال ایلنا درباره اقلام ممنوعه و بیشترین اقلامی که از حاجیان در فرودگاه ضبط می‌شود، اظهار داشت: معمولا بیشترین اقلام ممنوعه مربوط به انواع داروهای خاص می‌شود و این اقلام با جزییات به حاجی‌های اعلام شده‌است.

 سردار عقیلی همچنین در پاسخ به سوال دیگر ایلنا مبنی بر اینکه آیا در سنوات گذشته سابقه بازداشت حاجی ایرانی در عربستان به دلیل حمل اقلام ممنوعه وجود داشته گفت: به لطف خدا و با توجه به فرهنگ حاجیان ایرانی و رعایت حمل و نگهداری اقلام ممنوعه، هیچ زائر ایرانی در عربستان بازداشت و دستگیری نشده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز