خبرگزاری کار ایران

نماینده ارومیه در موافقت با استیضاح وزیر صمت:

دولت بداند که ما بله قربان‌گوی آقایان و خانم‌ها نیستیم/ وزارت صمت معیشت را به جهنم تبدیل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۹۵۹

نماینده مردم ارومیه اظهار کرد: آقای فاطمی امین امروز رانندگان با لاستیک‌های پاره در حال گذراندن زندگی هستند و دیدم که چطور وزارت صمت با ضعف نظارت معیشت ٨٠ میلیون ایرانی را به جهنم تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روح‌الله حضرت‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس در جلسه استیضاح وزیر صمت با بیان اینکه مفتخر هستم که امروز به عنوان موافق استیضاح وزیری در مجلس حضور داردم که حقوق ملت ایران را به آرزوی دست نیافتنی تبدیل کرده، اظهار داشت: استیضاح وزیر صمت نه از سوی مجلس بلکه از سوی مردم و ملت و خواست آنها است و این استیضاح جریان گردن کلفت خودرو، تابوت مرگ و استیضاح عامل وضعیت فعلی کشور است.

وی ادامه داد: دولت بداند که ما بله قربان گوی آقایان و خانم‌ها نیستیم و از اقدامات دوست شما تاثیری نمی‌پذیریم. آقای فاطمی امین امروز باید پاسخگو باشید که سخنگوی وزارت صمت به چه جراتی اعلام می‌کند که علت استیضاح شما ندادن رانت به نمایندگان مجلس بوده؟ باید اعلام شود به کدام نماینده رانتی داده شده و چه رانتی بوده و چرا آبروی نمایندگان مجلس را برده‌است؟

عضو امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آقای فاطمی امین با اعلام وصول استیضاح شما قیمت دنا تا ٧٠ میلیون در بازار کاهش پیدا کرد و این اقدام باندهای شما بود، گفت: آقای فاطمی امین وزیر خودروسازان بود و شاهد آن بودیم که افزایش قیمت خودرو تا زمان اعلام وصول استیضاح ادامه داشت اما با اعلام وصول استیضاح قیمت دنا تا ٧٠ میلیون تومان کاهش پیدا کرد.

حضرت‌پور گفت: آقای فاطمی امین امروز رانندگان با لاستیک‌های پاره در حال گذراندن زندگی هستند و دیدم که چطور وزارت صمت با ضعف نظارت معیشت ٨٠ میلیون ایرانی را به جهنم تبدیل کرد.

وی تاکید کرد: اعلام می‌کنم که مجلس مستقل است و از حقوق مردم کوتاه نمی‌آییم و اگر به این کارا نکنیم مردم ما را نمی‌باشند و این عین حق الناس است. اظهارات من نه از روی حب و بغض بلکه تنها برای حمایت از مردم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز