خبرگزاری کار ایران

جزئیات پروژه‌های تامین گاز پایدار شمال شرق کشور تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۱۹۹

معاون وزیر نفت گفت: با توجه به شرایط سخت زمستان امسال برای تقویت گازرسانی به شمال شرق کشور و بویژه تربت جام برنامه ریزی کردیم که پروژه ها زودتر آغاز شوند و در این راستا چند پروژه اصلی برای تقویت گازرسانی به شمال شرق در دستور کار وزارت نفت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مجید چگنی در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه خط انتقال ۱۶ اینچ تربت جام اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت زمستان امسال برای تقویت گازرسانی به شمال شرق کشور و بویژه تربت جام برنامه ریزی کردیم که پروژه‌ها زودتر آغاز شوند و در این راستا چند پروژه اصلی برای تقویت گازرسانی به شمال شرق در دستور کار وزارت نفت قرار گرفت.

وی افزود: یکی از برنامه‌های گازرسانی خط انتقال ۱۶ اینچ تربت جام، خط ۳۶ اینچی دشتک به نهبندان و همچنین خط یازدهم طراحی شده است، ایستگاه آرادان نیز بزودی بهره برداری می‌شود. ضمن اینکه ذخیره سازی در شهرک های صنعتی در دستور کار است.

مدیر عامل شرکت ملی گاز با تاکید بر اینکه تلاش می شود مشکل توسعه گازرسانی برطرف شود، گفت: ذخیره سازی گاز شوریجه نیز از جمله اقدامات در دستور کار برای تامین پایدار گاز است.

وی تصریح کرد: با بهره برداری از خط ۱۶ اینچ ۱۰ شهر منطقه و ۱۶۶ هزار مشترک تامین گاز پایدار خواهند داشت و نگرانی ها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز