خبرگزاری کار ایران

جدیت ایران و قزاقستان برای تقویت روابط دوجانبه

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۶۶۱

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در کشور قزاقستان، گفت: ایران و قزاقستان تقویت روابط دوجانبه و استفاده از ظرفیت‌های دو کشور را با جدیت دنبال می‌کنند.

به گزارش  ایلنا از وزارت جهاد کشاورزی، هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در جلسه کارشناسی پیش‌نوس سند هجدهمین اجلاس همکاری‌های اقتصادی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان به عنوان رئیس کارگروه این اجلاس، گفت: جلسات مختلفی برای این اجلاس با تاکیدات روسای جمهور دو کشور مبنی بر تقویت روابط چندین ساله جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان برگزار شده است.

وی ادامه داد: پیش‌نوین سند همکاری دو کشور تهیه شده و در جلسه وبیناری بررسی اولیه به عمل آمده است که در این خصوص تشکر ویژه داریم.

محمدی تصریح کرد: این سند و این اجلاس با حضور مقامات دولتی و بخش خصوصی ایران در کشور قزاقستان در حال برگزاری است که نشان دهنده جدیت طرفین برای تقویت همکاری‌های دوجانبه و استفاده از ظرفیت دو کشور است.

وی یادآور شد: امیدواریم با امضای این سند توسط وزاری دو کشور، زمینه همکاری بسیار مطلوبی را برای مراودات تجاری و فرهنگی را فراهم سازیم.

محمدی با تاکید بر این که جزییات سند در کارگروهای تشکیل شده بررسی خواهد شد، افزود: امروز پیش‌نویس جمع‌بندی این سند فراهم خواهد شد و فردا برای امضای طرفین آماده خواهد بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز