خبرگزاری کار ایران

کاهش شدید تعداد میلیاردرهای روسی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۶۸۸

بر اساس آخرین برآوردهای فوربس، تحریم‌های بی‌سابقه‌ای که از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین علیه افراد روس اعمال شد، تعداد ثروتمندترین افراد روسیه را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

به گزارش ایلنا از راشاتودی، بر اساس آخرین برآوردهای فوربس، تحریم‌های بی‌سابقه‌ای که از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین علیه افراد روس اعمال شد، فهرست ثروتمندترین افراد روسیه را به شدت تحت تأثیر قرار داده است.

علاوه بر این، داده‌های این مجله نشان می دهد که افرادی که در صدر فهرست ثروتمندان کشور باقی مانده‌اند، شاهد کاهش ثروت خود بوده‌اند.

الکسی مرداشوف، رئیس غول فولاد Severstal، با کاهش 11.1 میلیارد دلاری ثروت در سال 2022 به 18.4 میلیارد دلار، در صدر فهرست بزرگترین بازندگان قرار گرفته است.

پس از مرداشوف، تاتیانا باکالچوک، مدیرعامل بزرگترین غول تجارت الکترونیک و تحویل وایلدبری روسیه قرار گرفت که دارایی او تقریباً به نصف و به 4.7 میلیارد دلار رسید. اولگ تینکوف، بنیانگذار بانک Tinkoff، که در ماه اکتبر از تابعیت روسیه صرف نظر کرده است، 5.9 میلیارد دلار ضرر کرد. طبق گزارش‌ها، ثروت او تا پایان سال گذشته حدود 870 میلیون دلار بود.

مالک سابق باشگاه فوتبال چلسی انگلیس، رومن آبراموویچ، با خداحافظی از 5.6 میلیارد دلار در رتبه چهارم از نظر زیان مالی قرار دارد. ثروت آبراموویچ 8.7 میلیارد دلار گزارش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز