خبرگزاری کار ایران

مجمع سرمایه گذاری عربستان و آذربایجان آغاز بکار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۲۱۶

دوشنبه هفته آینده، پایتخت آذربایجان میزبان مجمع سرمایه گذاری عربستان و آذربایجان خواهد بود تا راه‌های تقویت همکاری‌های اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش‌ها و زمینه‌های مختلف بین دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار دهد.

 به گزارش ایلنا از خلیج آنلاین، دوشنبه هفته آینده، پایتخت آذربایجان، باکو، میزبان مجمع سرمایه گذاری عربستان و آذربایجان خواهد بود تا راه‌های تقویت همکاری‌های اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش‌ها و زمینه‌های مختلف بین دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار دهد.

براساس گزارش خبرگزاری عربستان سعودی، فعالیت‌های این مجمع شامل ارائه‌هایی درباره سرمایه‌گذاری دو کشور و جلسات بحث و گفتگو درباره تعدادی از موضوعات با هدف تقویت روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف است.

وی توضیح داد که این مجمع همچنین شامل دیدارهای دوجانبه بین نمایندگان بخش خصوصی از هر دو طرف خواهد بود.

شایان ذکر است که شاهزاده فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در اکتبر گذشته با الهام علی‌اف رئیس جمهوری آذربایجان در خصوص روابط دوجانبه و گسترش مشارکت اقتصادی و همچنین تعدادی از موضوعات منطقه‌ای و بین المللی مورد علاقه مشترک گفتگو کرد.

در ژانویه گذشته، وزارت انرژی آذربایجان اعلام کرد که شرکت سعودی ACWA Power ساخت پروژه‌ای را برای تولید انرژی بادی در شمال پایتخت، باکو، به ارزش حدود 300 میلیون دلار آغاز کرده است.

در اواسط دسامبر 2021، کمیته مشترک دو کشور ششمین نشست خود را در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار کرد و تقویت همکاری‌ها در زمینه‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری، فناوری، فرهنگی، ریاض و جوانان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز