خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

بودجه این هفته ارائه نمی‌شود/ امیدواریم بودجه به سه دوازدهم نکشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۸۲۳

درحالی که معاون پارلمانی رییس جمهوری اعلام کرده لایحه بودجه 1402 آماده است و این هفته به مجلس تقدیم می‌شود، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌گوید این هفته نمایندگان مجلس در حوزه‌های انتخابیه حضور دارند.

جعفر قادری، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره زمان تحویل لایحه بودجه  1402 با توجه به اعلام معاون پارلمانی رییس جمهوری مبنی بر تحویل آن در هفته جاری گفت: تا پایان هفته جاری نمایندگان مجلس در حوزه انتخابیه حضور دارند و در ساختمان مجلس حضور ندارند.

وی درباره تصمیماتی برای ارائه دو مرحله‌ای بودجه ادامه داد: این موضوع به تصویب مجلس رسیده که در یک مرحله احکام ارائه شود و پس از تایید احکام ارقام و جداول تحویل مجلس شود که اگر شورای نگهبان تایید کند به اجرا می‌رسد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به احتمالاتی مبنی بر بسته شدن بودجه سه دوازدهم برای سال آینده تاکید کرد: امیدواریم برنامه بودجه به سه دوازدهم نکشد و دولت بتواند بودجه براساس زمان‌بندی درست ارائه دهد.

قادری همچنین درباره استعفای میرکاظمی، رییس سازمان برنامه و بودجه و غیبت وی در جلسات بررسی بودجه گفت: در جریان این موضوع نیستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز