خبرگزاری کار ایران

نماینده اسدآباد در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی:

بذرپاش در کودکی تعهد خود را به نظام ثابت کرد/ مسکن ملی زمین‌گیر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۵۸۴

نماینده مردم اسدآباد خاطرنشان کرد: مسکن ملی زمین‌گیر شده است و ساخت و سازهای دولتی موفق نبوده‌اند و نتوانستیم بخش خصوصی را در این حوزه فعال کنیم. ما سخنان مخالف اول را شنیدیم و دغدغه‌های ایشان همان دغدغه‌های ما هستند بهره‌گیری از جوانان خلاق وابسته به نظام و خانواده ایثارگران از جمله ویژگی‌های بذرپاش است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد به عنوان موافق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی ضمن تبریک روز دانشجو و ایام فاطمیه، گفت: رییس‌جمهور بعد از گذشت یک سال و اندی از عمر دولت با توجه به وعده‌هایی که به مردم دادند اقدام به تغییر کابینه و تزریق نیروهای خلاق و جوان کردند که این موضوع زمینه‌های همکاری بیشتر مجلس با دولت را ایجاد می‌کند.

وی وزارت راه و شهرسازی را وزارتخانه بزرگ و کلیدی دانست و افزود: این وزارتخانه می‌تواند نیازهای حساس مردم را برطرف کند و اگر ما خواهان عدالت و نزدیک شدن طبقات اجتماعی به یکدیگر هستیم باید به این وزارتخانه توجه بیشتری کنیم. این روزها ساخت و ساز، خرید و اجاره مسکن معضلات فراوانی دارند.

این نماینده مجلس عدم توجه به مشکلات راه را به عنوان عاملی مهم در افزایش تصادفات در کشور معرفی کرد و افزود: کارهای بر زمین مانده فراوان است مسکن از تورم موجود تاثیر زیادی پذیرفته است و ما با رکود ۸ ساله این بازار را پشت سرگذراندیم در هشت سال آجر رو آجر نیاوردیم حتی گاهی برخی مسکن مهر را طرحی مزخرف خواندند.

وی با بیان اینکه در کشور نیاز به ساخت ۵۰ میلیون مسکن داریم، افزود: مسکن ملی زمین‌گیر شده است و ساخت و سازهای دولتی موفق نبوده‌اند و نتوانستیم بخش خصوصی را در این حوزه فعال کنیم ما سخنان مخالف اول را شنیدیم و دغدغه‌های ایشان همان دغدغه‌های ما هستند بهره‌گیری از جوانان خلاق وابسته به نظام و خانواده ایثارگران از جمله ویژگی‌های بذرپاش است وی در ایام کودکی با شهادت پدر تعهد خود را به نظام نشان داد.

سرمدی با اشاره به بالا بودن توان مدیریت بذرپاش گفت: وی تجربه خوبی به عنوان نماینده مجلس داشت همچنین در دیوان محاسبات به تحکیم جایگاه نظارتی مجلس کمک کرد و با ارائه به موقع تفریق بودجه به نحوی موفق بود.

به گفته نماینده مردم اسدآباد مقام معظم رهبری استفاده از توان جوانان وابسته به جامعه ارزشی را یک اولویت در نظر گرفته‌اند و امیدوارم با رای بالا او را به عنوان وزیر راه و شهرسازی انتخاب کنیم.

وی در پایان دو نکته را متذکر شد: نخست اینکه در بحث وزارت راه باید نیروهای متخصص استخدام شوند و از تزریق نیروهای غیرمتخصص به این وزارتخانه جلوگیری شود. نکته دوم اینکه در بدنه وزارت راه نیروهای متخصص زیادی وجود دارد که بعد از اخذ رای باید از تجربه آنها بهره گفت دولت سیزدهم قول احداث ۴ میلیون مسکن را به مردم داده بود که تا به امروز توفیقی در این زمینه نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز