خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

فعلا گزینه‌ای برای وزارت راه‌ و شهرسازی معرفی نشده‌ است/ مجلس به اجرای تفکیک اصرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۰۸۶

رییس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: مجلس به اجرای تفکیک وزارت راه از شهرسازی اصرار دارد و این موضوع در دستور کار مجلس خارج نشده‌ چراکه بسیاری از مشکلات دو حوزه مسکن و حمل و نقل و راه با تفکیک قابل حل و مرتفع شدن است.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، یک هفته از موافقت با استعفای «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی می‌گذرد و در حالی که گمانه‌زنی‌ها مبنی بر معرفی «مهرداد بذرپاش» به عنوان وزیر جدید بود اما تا به امروز خبری از معرفی وزیر جدید راه و شهرسازی نیست. بی‌تکلیفی در تعیین وزیر راه و شهرسازی در شرایطی است که هنوز اقدامی در مهمترین وعده رییس‌جمهوری در دوره انتخابات یعنی ساخت ۴ میلیون مسکن در ۴ سال عمر دولت سیزدهم انجامی نشده‌است. 

«محمدرضا رضایی کوچی» رییس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره تعیین تکلیف متصدی وزارت راه و‌شهرسازی اظهار داشت: تا به امروز هیچ گزینه‌ای برای جایگزین رستم قاسمی در وزارت راه و شهرسازی به مجلس معرفی نشده‌ است، هرچند نام نفراتی در رسانه‌ها منتشر شد اما این گزینه‌های به مجلس معرفی نشده‌اند و در این باره خبری نداریم.

وی درباره سرنوشت تفکیک وزارت راه و شهرسازی و اینکه آیا هنوز طرح تفکیک در دستور کار قرار دارد، گفت: مجلس به اجرای تفکیک وزارت راه از وزارت شهرسازی اصرار دارد و این موضوع در دستور کار مجلس خارج نشده‌ چراکه بسیاری از مشکلات دو حوزه مسکن و حمل و نقل و راه با تفکیک قابل حل و مرتفع شدن است.

رییس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: نظر دولت هم درباره تفکیک وزارت راه و شهرسازی تغییری نکرده و موافق تفکیک بوده و با همکاری مجلس در حال تعیین راهکارهای اجرایی تفکیک است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز