خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی خط مستقیم دریایی به مقصد بنادر ونزوئلا

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۳۴۶

مدیرعامل شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از برنامه‌ریزی این شرکت برای ایجاد خط مستقیم حمل کالا از مبدا ایران به بنادر ونزوئلا و بالعکس، خبر داد.

 به گزارش ایلنا از اتاق بازرگانی تهران، محمدرضا مدرس خیابانی طی نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت، با اعلام اینکه شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تاکنون با اعزام دو فروند شناور تانکر حمل سوخت، اقدام به انتقال فرآورده‌های نفتی به کشور ونزوئلا کرده‌است، از مشارکت این شرکت کشتیرانی در ایجاد پل دریایی برای حمل کالاهای تجاری میان دو کشور و در راستای امضای سند جامه همکاری‌های راهبردی 20 ساله ایران و ونزوئلا خبر داد.

مدرس خیابانی با اعلام اینکه کشتی گلسان طی هفته اول آذرماه امسال به مقصد ونزوئلا بنادر جنوبی ایران را ترک می‌کند و طبق برنامه‌ریزی‌ها، دیگر شناورهای این شرکت نیز در صف اعزام به این کشور برای حمل کالاهای ایرانی قرار دارند، تصریح کرد که اعزام منظم شناورهای اقیانوس‌پیما به مسیرهای دوردست از جمله ونزوئلا مستلزم وجود بار کامل روی این شناورها است، از این رو وی تاکید کرده است که در صورت عدم استقبال تجار ایران در مراودات کالا با وتزوئلا، امکان تداوم سفر کشتی‌های حمل کالا این شرکت به این کشور، از بین خواهد رفت.

مدرس خیابانی طی این نامه، اعلام کرد که شناورهای شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای حمل و جابه‌جایی کالاهای تجار ایرانی به مقصد بنادر ونزوئلا در بازه زمانی هفته پایانی بهمن ماه امسال، آماده هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز