خبرگزاری کار ایران

مدیر دیسپچینگ شرکت گاز به ایلنا خبر داد:

زنگزور تاثیری بر تمدید قرارداد گازی ایران و ترکیه ندارد/ مذاکرات تهران- آنکارا ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۵۲۳

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: مذاکرات با ترکیه در مراحل ابتدایی است اما امیدواریم قرارداد صادرات گاز به این کشور تمدید شود.

محمدرضا جولایی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره تمدید  قرارداد صادرات گاز به ترکیه اظهار داشت: در سفر هفته گذشته امور بین الملل و مالی شرکت ملی گاز به ترکیه مذاکراتی با مقامات این کشور انجام شد، گفت وگوها باید ادامه داشته باشد تا مفاد قراردادی کاملا بررسی شود.

وی افزود: مذاکرات با ترکیه در مراحل ابتدایی است اما امیدواریم قرارداد صادرات گاز به این کشور تمدید شود.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران درباره تاثیر اجرای دالان زنگزور بر احتمال عدم تمدید قرارداد گازی ایران و ترکیه گفت: بر اساس جلسه ابتدایی که با مقامات ترک داشتیم به نظر نمی‌رسد که اینگونه باشد. دو طرف علاقمند هستند که قرارداد صادرات بین ایران و ترکیه تمدید شود.

وی درباره صادرات گاز به پاکستان تصریح کرد: صادرات به این کشور بستگی به این دارد که ما به چه شکل بنا داریم سوآپ را انجام دهیم، اگر نهایی شود اعلام خواهد شد.

جولایی درباره سواپ گاز روسیه بیان داشت: فعلا پروسه این کار ۸۰ درصد پیشرفت داشته و منتظر operation agreement و توافق نهایی هستیم.

وی درباره پرداخت بدهی گازی عراق نیز خاطرنشان کرد: بانک مرکزی ایران موضوع مباحث وصول بدهی‌ها را دنبال می‌کند و تا جایی که بنده اطلاع دارم، بخش زیادی از پول دریافت شده و در حساب ما قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز