خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

به هیچ وجه فروش سفارشی بلیت اربعین نداشتیم/ ادامه فروش حضوری بلیت تا ساعت ۲۴ امشب

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۹۰۸

سهمیه بلیت اربعین بین روز‌های آینده توزیع شده‌ است و روزانه ظرفیتی برای فروش وجود دارد.

میراکبر رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره گلایه‌هایی که نسبت به نحوه آغاز فروش بلیت اربعین از صبح امروز مطرح شده، اظهار داشت: هیچ مورد تخلفی از فروش بلیت اربعین به سازمان هواپیمایی کشوری ارایه شده است و از ساعت 8 صبح امروز – شنبه 12 شهریور ماه- طبق اعلام قبلی فروش بلیت اربعین آغاز شد.

وی تاکید کرد: واقعیت این است که سهم ناوگان هوایی کشورمان از جابه جایی 5 میلیون زائر فقط 60 هزار بلیت است و طبیعی است که عرضه به اندازه تمام تقاضا وجود نداشته باشد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با تاکید بر اینکه فروش بلیت اربعین قبل از آغاز فروش از 12 شهریورماه را به شدت تکذیب می‌کنیم، گفت: به هیچ تقاضا و سفارشی برای فروش بلیت اربعین قبل از آغاز فروش همگانی پاسخ ندادیم و به هیچ وجه فروش سفارشی نداشتیم و فروش تمام موجودی‌ها از صبح امروز شروع شد.

رضوی گفت: روزانه برای فروش سهمیه‌ای را در نظر گرفتیم و به موجودی سایت‌های فروش ایرلاین‌ها اضافه می‌شود و بلیت‌های سهمیه‌های امروز به فروش رفت.

همچنین حسام قربانعلی، سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در گفت وگو با ایلنا از صبح امروز فروش بلیت ایران ایر برای اربعین آغاز شد و بدون هیچ مشکلی به اجرا رسید، گفت: تمام بلیت‌های اربعین قرار نیست امروز وارد سایت شود و به هر روز سهمیه ای برای فروش اختصاص یافته‌است.

وی گفت: باید توجه داشته باشیم که با محدودیت پذیرش در فرودگاه نجف مواجه هستیم و امکان افزایش ظرفیت وجود ندارد و براساس ظرفیت موجود به تقاضا پاسخ می‌دهیم.

قربانعلی همچنین درباره فروش حضوری بلیت اربعین در هما اظهار داشت: فروش حضوری بلیت اربعین طبق برنامه اعلام شده در حال انجام شد و هم اکنون فروش حضوری انجام می‌شود و فروش حضوری تا ساعت 24 امشب ادامه خواهد داشت.        

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز