خبرگزاری کار ایران

افتتاح طرح خط انتقال اضطراری تامین آب شهرک صنعتی شمس آباد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۱۵۶

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران از افتتاح ۲.۵ کیلومتر خط انتقال اضطراری تامین آب به شهرک صنعتی شمس آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، بهزاد پارسا در مراسم افتتاح طرح خط انتقال اضطراری تامین آب شهرک صنعتی شمس آباد که با حضور استاندار تهران برگزار شد، اظهار داشت: باتوجه به مشکلاتی که در سنوات گذشته در این شهرک به لحاظ تامین آب و همچنین تنش های اجتماعی  وجود داشت تصمیم بر این شد که طرح اضطراری تامین آب را آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه ظرف ۴ ماه خط انتقال را اجرایی کردیم، افزود: البته ۷۵ کیلومتر قبلا اجرایی شده بود که نیاز به بهسازی داشت.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران تصریح کرد: در پروژه قابل افتتاح امروز ۲.۵ کیلومتر خط انتقال، ۲۵ حوضچه و ۲ آبگیر اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه در این پروژه معترضات اجتماعی داشتیم که منجر به توقف کار می شد، گفت: با اجرای پروژه ۴.۵ میلیون متر مکعب در دو نقطه تامین آب صورت گرفت.

پارسا بیان داشت: خط اصلی ۳۶ کیلومتر و یک پروژه بلندمدت است که با ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه اجرایی می شود.

وی میزان پیشرفت خط اصلی را ۲۰ درصد عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران همچنین هزینه اجرای ۲.۵ کیلومتر خط انتقالی را که امروز به افتتاح رسید ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز