خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر:

پروازهای نجف هم لغو شدند/ تمام بهای بلیت به مسافران برگردانده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۱۰۴

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر از لغو پروازهای این شرکت به مقصد نجف خبر داد و تاکید کرد: تا اطلاع ثانوی پرواز به نجف و بغداد ممنوع است و بهای بلیت این پروازها به طور کامل به مسافران و زائران عودت داده خواهد شد.

حسام قربانعلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا از لغو پروازها به نجف خبرداد و گفت: پیش از این پرواز‌ها به مقصد بغداد لغو شده بود و از ساعتی پیش هم پروازهای نجف لغو شد. 

وی با بیان اینکه تابع دستورات نهادهای امنیتی هستیم، اظهار داشت: تا اطلاع ثانوی پرواز به نجف و بغداد ممنوع است و بهای بلیت این پروازها به طور کامل به مسافران و زائران عودت داده خواهد شد. 

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در پاسخ به این سوال با از سرگیری پروازها در ایام اربعین، زائرانی که پروازهایشان لغو شده امکان دریافت مجدد بلیت عراق را خواهند داشت، تصریح کرد: پروازهای عراق محدود است و اگر پروازهای بعدی ظرفیتی وجود داشته باشد، متناسب تقاضا بلیت عرضه خواهد شد اما براساس ظرفیت‌های تعیین شده از قبل، بلیت‌های اربعین به فروش می‌رسد و امکان افزایش پرواز وجود ندارد و این تصمیم و اقدام در اختیار شرکت‌های هواپیمایی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز