خبرگزاری کار ایران

استقرار ٢٠ تانکر آبرسانی و ۱۴ تیم عملیاتی در امام‌زاده داود تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۲۱۷

رئیس مرکز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در مورد روند رسیدگی به وضعیت روستای سیل‌زده امام‌زاده داود گفت: تعداد ۲۰ تانکر آبرسانی و ۱۴ تیم عملیاتی در منطقه امام‌زاده داود و روستاهای مجاور برای تامین آب شرب ساکنان مستقر شده است.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "سیدعلی لدنی‌نژاد" ادامه داد: فعلا شبکه توزیع آب روستا آب‌دار است و از ذخیره مخزن آب منطقه تغذیه می‌شود، ولی چشمه‌ها، مخزن و خط انتقال آب روستا آسیب دیده و پس از انجام اقدامات امدادی در روستا به‌سرعت تعمیرات لازم توسط تیم‌های عملیاتی آبفای منطقه ۳ تهران و تیم‌های اعزامی آبفای استان، انجام می‌شود و به همین لحاظ تانکرهای آبرسانی در منطقه مستقر هستند.

لدنی‌نژاد افزود: از نخستین ساعات بامداد امروز، مدیرعامل شرکت آبفای استان و نیروهای امدادی و مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب استان تهران در منطقه حضور یافته‌اند، ولی تا تثبیت شرایط منطقه و بازشدن مسیرهای دسترسی برای حضور ماشین‌ها، تحهیزات و گروه‌های عملیاتی آبفا، امکان آغاز عملیات تعمیر و بازسازی خطوط آب‌رسانی مقدور نیست.

وی در خصوص وضعیت مناطق سیل‌زده شرق استان تهران نیز گفت: ۱۲ دستگاه تانکر آبرسانی برای توزیع آب در منطقه دماوند مستقر شده‌اند و برای چهار روستای رودبار قصران تانکر آب‌رسانی ارسال شده است و در حال انجام فوری تعمیرات خطوط انتقال و تاسیسات آب منطقه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز