خبرگزاری کار ایران

حوادث شبکه به مشترکان پایتخت از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۷۸۵

سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با راه‌اندازی سامانه نوین ارتباط با مشترکان در این شرکت، برای نخستین بار در کشور، حوادث و اتفاقات شبکه به مشترکان از طریق پیامک، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "حجت مومنی" اظهار داشت: با هدف تکریم شهروندان و اطلاع‌رسانی به روز حوادث احتمالی شبکه، متخصصان این شرکت با اجرای برنامه‌ای فشرده، اقدام به جمع‌آوری و ثبت داده‌های مربوط به مشترکان کرده و با طراحی و راه‌اندازی سامانه‌ای هوشمند، از این پس در صورت وقوع هرگونه حادثه که منجر به قطع برق در سطح شبکه فشار متوسط شهر تهران شود، مراتب از طریق پیامک به اطلاع مشترکان ساکن در محدوده وقوع حادثه، خواهد رسید.

وی بیان کرد: این طرح نوآورانه که برای نخستین بار در کشور در حوزه برق پایتخت، اجرایی شده است، با آگاه‌سازی مشترکان از علت بروز خاموشی و اعلام حضور گروه‌های فنی در محل به منظور رفع عیب رخ داده، توانسته است تا حد قابل توجهی تماس‌های تلفنی را با مرکز پاسخگویی این شرکت کاهش و میزان رضایت‌مندی مشترکان را افزایش دهد.

سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر فوریت‌های برق، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، تصریح کرد: این سامانه به منظور افزایش تعامل با شهروندان به صورت دوسویه طراحی شده به این معنی که شهروندان علاوه بر دریافت پیامک، قادر به پاسخگویی به پیامک‌های ارسالی نیز هستند و از این طریق امکان تغییر در اطلاعات پایگاه داده‌های مشترکان، اصلاح شماره‌های تلفن همراه و ارزیابی رضایت مشترکان فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیامک ارسالی حاوی لینکی است که از طریق آن، مشترکان می‌توانند با دریافت و نصب نرم افزار "برق من" از اطلاعات بیشتر و خدمات گسترده غیرحضوری در حوزه برق بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز