خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

بنزین گران نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۰۹۷

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: نه وزارت نفت و دولت و نه مجلس؛ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین، گازوئیل و فرآورده‌های نفتی ندارند.

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره افزایش قیمت بنزین و گازوئیل اظهار داشت: نه وزارت نفت و دولت و نه مجلس برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین، گازوئیل و فراورده‌های نفتی ندارند.  وزیر نفت هم در جلسه اخیر در کمیسیون انرژی به ضرص قاطع اعلام کرد هیچگونه افزایش قیمتی روی سوخت اعمال نخواهد شد.

وی تاکید کرد: موضوع قیمت بنزین چندین بار این در کمیسیون انرژی با حضور و بدون حضور وزیر مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به طور جدی تصمیم بر این شده که افزایش قیمتی اعمال نخواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: افزایش قیمت در دستور کار قرار ندارد و بعبارت دیگر فعلا دولت، مجلس و وزارت نفت در بحث قیمت حامل‌های انرژی نگاهی ندارند، ضمن اینکه نباید اینگونه برداشت شود که ممکن است افزایش قیمت به ابتدای سال بعد موکول شود، یعنی تاکنون هیچ بحثی در خصوص تغییر قیمت سوخت چه برای سال جاری و چه سال آینده نشده است.

وی در خصوص تغییر شیوه سهمیه‌بندی نیز گفت: در این خصوص بحثی نشده و توزیع بنزین سهمیه‌ای و آزاد به همین شیوه کنونی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز