خبرگزاری کار ایران

کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران جمع‌آوری نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۵۲۳

مطابق روال گذشته عرضه بنزین در تمامی مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با نرخ اول بصورت یارانه ای (1500 تومانی) و بنزین با نرخ غیر یارانه ای (3000 تومان) انجام می شود.

به گزارش ایلنا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی برخی شایعات مطرح شده در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر حذف کارت سوخت آزاد جایگاه‌داران اطلاعیه‌ای صادر کرد که در ذیل آمده است:

1-    به اطلاع عموم هموطنان می رساند؛ در پی انتشار برخی اخبار در رسانه ها و فضای مجازی در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌‌‌داران از چرخه عرضه بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور به اطلاع مردم می رساند موارد مورد اشاره شایعه ای بیش نیست و همچنان مطابق روال گذشته عرضه بنزین در تمامی مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با نرخ اول بصورت یارانه ای (1500 تومانی) و بنزین با نرخ غیر یارانه ای (3000 تومان) انجام می شود.

2-     همچنین درباره افزایش قیمت بنزین، به اطلاع هموطنان عزیز می رساند این موضوع نیز تکذیب می شود و هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین گرفته نشده است و اساساً چنین موضوعی هم مطرح نیست .

3-    از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار صحیح را از سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به آدرس niopdc.ir دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز