خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در گفت وگو با ایلنا:

یارانه جدید تا اعلام رسمی دولت، غیر قابل برداشت است/ فقط ۱۰ درصد مردم مشمول دریافت یارانه جدید نمی‌‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۹۶۴

مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی اظهار داشت: تنها 10 درصد از مردم شامل یارانه‌های جدید نقدی نخواهند شد. 30 درصد از مردم یارانه 400 هزار تومانی و 60 درصد یارانه 300 هزار تومانی دریافت خواهند کرد و یارانه نان و دارو به تمام مردم اختصاص پیدا می کند.

مصطفی قمری‌وفا در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره جزییات واریز یارانه جدید نقدی به مردم، اظهار داشت: طبق برنامه دولت با همکاری بانک‌ها از شب گذشته تا صبح یارانه نقدی دو ماه برای مردم واریز شد و 23 میلیون سرپرست خانوار مشمول دریافت یارانه نقدی شده‌اند و یارانه جدید نقدی در حال حاضر در کارت مشمولان قرار دارد. 

وی ادامه داد: باید توجه شود که براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه، مبالغ یارانه جدید برای دو ماه به صورت نقدی واریز شده اما تا زمانی که دولت به رسمی آغاز پرداخت یارانه‌ها را اعلام کند، این مبالغ غیر قابل برداشت است.          

 مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی درباره مبالغ یارانه جدید گفت: تنها 10 درصد از مردم شامل یارانه‌های جدید نقدی نخواهند شد. 30 درصد از مردم یارانه 400 هزار تومانی و 60 درصد یارانه 300 هزار تومانی دریافت خواهند کرد و یارانه نان و دارو به تمام مردم اختصاص پیدا می کند.

قمری‌وفا تاکید کرد: افرادی که یارانه نقدی را دریافت نکرد‌ه‌اند باید به سایت و سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کنند تا اطلاعات را مشاهده کنند که مشمول یارانه نقدی می‌شوند یا خیر اما طبق اعلام وزارت اقتصاد بین 75 میلیون نفر تا 80 میلیون نفر شامل یارانه نقدی می‌شوند و افرادی که یارانه نقدی که شب گذشته واریز شده را دریافت نکردند، می‌توانند برای دریافت یارانه در سامانه ثبت‌نام کنند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز