خبرگزاری کار ایران

سرمایه گذاری ۷۵۰ میلیون دلاری کویت در پاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۹۷۲

برنامه‌هایی برای واحدهای تحت حمایت کویت برای سرمایه گذاری در چندین پروژه در پاکستان به ارزش 750 میلیون دلار وجود دارد که نشان دهنده یکی از بزرگترین سرمایه گذاری‌های پیشنهادی در این کشور جنوب آسیا در سال‌های اخیر است.

 به گزارش ایلنا از خلیج آنلاین، پایگاه بلومبرگ اعلام کرد که برنامه‌هایی برای واحدهای تحت حمایت کویت برای سرمایه گذاری در چندین پروژه در پاکستان به ارزش 750 میلیون دلار وجود دارد که نشان دهنده یکی از بزرگترین سرمایه گذاری‌های پیشنهادی در این کشور جنوب آسیا در سال‌های اخیر است.

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری پاکستان-کویت تایید کرد که شرکت هلدینگ اینترتک وابسته به سازمان سرمایه گذاری کویت و شرکت سرمایه گذاری پاکستان-کویت برای مجوز تاسیس بانک دیجیتال، پیشنهاد تاسیس کارخانه هیدروژن و ... درخواست کرده اند.

محمد الفارس، رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری پاکستان-کویت گفت: «اینرتک» و شرکت سرمایه گذاری پاکستان-کویت برای بررسی فرصت ها در پاکستان ائتلافی تشکیل دادند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این دو شرکت در حال حاضر روی ساخت یک خط لوله آب با هزینه 200 میلیون دلار کار می‌کنند.

شرکت سرمایه گذاری پاکستان-کویت در سال 1979 توسط دولت‌های پاکستان و کویت تأسیس شد و دارای سرمایه گذاری‌های متعددی از جمله 30 درصد از سهام بانک «میزان» است که سریع ترین رشد از نظر سپرده گذاری را دارد.

روابط کویت و پاکستان برای دهه‌ها در زمینه‌های مختلف دوستانه بوده است، چون رهبران دو کشور مشتاق تقویت و ارتقای آن به مرحله مشارکت استراتژیک هستند.

روابط اقتصادی سطح بالا بین کویت و پاکستان وجود دارد، چون اسلام آباد بزرگترین واردکننده گازوئیل از کویت است، علاوه بر واردات کالا بین دو کشور، نزدیک به 100 هزار کارگر پاکستانی در کویت حضور دارد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز