خبرگزاری کار ایران

سخنگوی گمرک ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

مرز میلک و ماهیرود با افغانستان فعال است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۲۳۲

سخنگوی گمرک ایران با بیان اینکه صف کامیون‌های مرز دوغارون به پارکینگ شهری هدایت شد، گفت: دو گمرک میلک و ماهیرود بین ایران و افغانستان فعال است و هیچ مشکلی در تردد از این گمرکات و پایانه‌های مرزی وجود ندارد.

روح‌الله لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت پایانه‌های مرزی و گمرک ایران و افغانستان اظهار داشت: در حال حاضر گمرک دوغارون به طور موقت تعطیل است و  پس از بروز مشکلات  مرزی در مرز دوغارون_ اسلام قلعه، بر اساس مصوبه کمیته هماهنگی مرز دوغارون استان خراسان رضوی فعلا محموله‌ای از این گمرک پذیرش نمی‌شود. 

وی ادامه داد: دو گمرک میلک و ماهیرود بین ایران و افغانستان فعال است و هیچ مشکلی در تردد از این گمرکات و پایانه‌های مرزی وجود ندارد.

سخنگوی گمرک ایران با بیان اینکه در حال حاضر در سمت ایران با صف کامیونی در گمرک دوغارون مواجه نیستیم، گفت: کامیون‌های حامد مواد فاسد شدنی و مواد خطرناک به سمت توقف‌گاه‌های شهری و پارکینگ‌‌ها هدایت شده‌اند. 

لطیفی درباره زمان بازگشایی گمرک دوغارون افزود: تعیین تاریخ مشخص برای بازگشایی مجدد گمرک دغارون خارج از حیطه مسئولیت‌ها و وظایف گمرک است و در این مورد باید مرزبانی ایران و افغانستان به توافق برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز