خبرگزاری کار ایران

کشف برنج شرکت بازرگانی خرید دولتی در انبارهای شهر ری

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۳۶۰

حدود ۳۰۰ تن برنج پاکستانی باسماتی و حدود ۹ تن برنج طارم کشت دوم ایرانی در انبار شهر ری کشف شده است.

به گزارش ایلنا، امرالهی، سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی به همراه جمشیدی، معاون اجرایی تعزیرات دادستان شهر ری در راستای تشدید نظارت موثر و مستمر در بازار ماه رمضان و کنترل قیمت اقلام و کالاهای اساسی از انبارهای شهرری به صورت سرزده بازدید کردند.

وی در این بازدید سرزده که به منظور امتناع از عرضه محصول انجام شد، گفت: با توجه به دستور روز گذشته به تمام شهرستان‌های کشور و مراکز استانی مبنی بر تشدید نظارت بر بازار برنج و کالاهای اساسی جهت بررسی انبارها و عمده‌فروشی‌های کشور، بر اساس یک گزارش مردمی متوجه شدیم در یکی از انبارهای شهر ری کالاهای ایرانی شرکت بازرگانی خرید دولتی و کالاهای تجار آزاد وجود دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه بررسی‌های بیشتر در ارتباط با حجم کالاهای خرید دولتی در این انبار در حال انجام است، اظهار داشت: بعضی از کالاهای خرید دولتی بیش از چهار ماه در این انبار وجود دارد.

امرالهی ادامه داد: حدود ۳۰۰ تن برنج پاکستانی باسماتی و حدود ۹ تن برنج طارم کشت دوم ایرانی در این انبار کشف شده است.

وی به تخلفات صورت گرفته اشاره کرد و اظهار داشت: حتما با متخلفین مرتکب سه تخلف احتکار، قاچاق کالا و عدم عرضه به شبکه داخلی، به جد برخورد تعزیراتی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز