خبرگزاری کار ایران

کدام مشترکان از پرداخت تعرفه آب و برق معاف هستند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۴۵۵

قانون بودجه سال 1401 معافیت برخی مشترکان صنعت آب و برق را از پرداخت تعرفه و سایر خدمات جانبی مشخص کرده است.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، بر اساس بند ت تبصره 6، کلیه واحدهای آموزشی مدارس دولتی وزارت آموزش‌و‌پرورش از پرداخت هزینه‌های برق، گاز و آب تا سقف الگوی مصرف معاف هستند.

همچنین بند "غ" تبصره ۶ عنوان می‌کند در اجرای جزء (2) بند (چ) ماده (۸۰) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی از پرداخت هزینه‌های صدور‌پروانه ساختمانی، عوارض دهیاری و شهرداری و هزینه‌های انشعابات برق، آب و فاضلاب و گاز برای واحدهای مسکونی اختصاص یافته به آنان بر اساس الگوی مصرف، فقط برای یکبار معاف هستند.

بند "ش" تبصره 6 قانون بودجه 1401 نیز عنوان می‌کند: کلیه رده‌های بسیج مستضعفین (پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج)، پاسگاه‌ها، کلانتری‌ها و موزه‌های دفاع‌مقدس از پرداخت حق انشعاب برق، گاز، آب و فاضلاب معاف هستند.

در بند "ظ" تبصره 6 قانون بودجه همچنین تصریح شده است: تمامی مدارسی که حداقل ۵۰ درصد آن توسط خیرین ساخته می‌شود، از پرداخت حق انشعاب، توسعه شبکه، حق وصل شمارشگر (کنتور) آب، گاز و فاضلاب و حق انشعاب، افزایش جریان الکتریکی (‌آمپراژ) و حق وصل شمارشگر (کنتور) برق معاف هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز