خبرگزاری کار ایران

توضیحات «نجات‌نیا» وزیر راه را قانع نکرد / «یزدانی» معاون امور مجلس شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۳۴۸

با حکم وزیر راه و شهرسازی، مجتبی یزدانی به عنوان "معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها" این وزارتخانه منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در ایام نوروز معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی در سفر به خراسان شمالی برای حضور در کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن به دو نونهال استقبال کننده وعده سفر به کربلا را داد که هزینه این سفرها باعث گله‌مندی امام جمعه شیران شد.  اظهارات امام جمعه شیروان مبنی بر پرداخت هزینه 80 میلیونی از منابع دولت برای سفر این نونهالان به کربلا موجب شد تا مدیرکل حوزه وزارتی واکنشی به این موضوع نشان دهد و در توییتی اعلام کرد که «انجام چنین خطایی که باعث بدبینی‌ مردم و سرخوردگی جریان انقلابی نسبت به دولت مردمی است، قابل گذشت نخواهد بود.»

اما پس از آن «فرزاد نجات‌نیا» معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد هزینه سفر به عتبات خانواده کُرمانجی که تا به حال توفیق تشرف نداشتند از طریق یک موسسه خیریه پرداخت می‌شود و در همان مراسم هم گفتم که قطعا اعتبار برای سفر زیارتی از محل دولتی نیست. 

اما گویا توضیحات نجات‌نیا برای وزارت راه وشهرسازی قانع‌کننده نبود و روز گذشته وزیر راه و شهرسازی وی را برکنار کرد و «یزدانی» برای این سمت انتخاب شد.  

رستم قاسمی در حکم خود خطاب به مجتبی یزدانی تصریح کرده است: نظر به  مراتب تعهد، سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این حکم، شما را به سمت "معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها" منصوب می نمایم.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکا به الطاف الهی در اجرای سیاست های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایقای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

در رونوشت این حکم از زحمات نجات نیا در دوران سرپرستی معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی تقدیر و تشکر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز