خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو مطرح کرد:

ضرورت استفاده از پساب در بخش صنعت، کشاورزی و فضای سبز

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۸۷۳

وزیر نیرو استفاده از پساب در بخش‌های مختلف را در راستای مصرف بهینه آب دانست و تاکید کرد: تخصیص پساب در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و غیره یکی از برنامه‌های مهم وزارت نیرو است.

به گزارش ایلنا، علی اکبر محرابیان با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز گفت: حفاظت از منابع آب و خاک، مهم‌ترین کاری است که باید برای توسعه فضای سبز و منابع طبیعی انجام دهیم تا باعث رشد و گسترش این دو عنصر حیاتی باشیم.

وی آب را به‌عنوان یکی از منابع حیاتی کشور دانست و اظهار داشت: یکی از راه‌های حفاظت از آب، مصرف صحیح آب در حوزه‌های مختلف است یا به عبارتی دیگر استفاده از پساب در بخش صنعت، کشاورزی و فضای سبز در واقع استفاده بهینه از آب است.

وزیر نیرو با بیان اینکه استفاده از پساب در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و غیره قابل تسری به تمامی استان‌ها و شهرها است، تصریح کرد: تخصیص پساب به صنعت و در برخی استان‌ها به بخش کشاورزی یکی از برنامه‌های مهم وزارت نیرو است.

محرابیان با اشاره به اقدامات انجام شده در قانون بودجه سال آینده، خاطرنشان کرد: در قانون بودجه ۱۴۰۱ یک بند مناسبی برای این موضوع اختصاص پیدا کرده که در صورت تصویب می‌تواند کمک شایانی برای وزارت نیرو در اجرای تخصیص پساب باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز