خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل استقلال در پاسخ به ایلنا:

ارزش‌گذاری استقلال قابل قبول نیست/ برای گرفتن پول‌مان از صدا و سیما یقه پاره می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۰۵۶

مدیرعامل باشگاه اسقلال اظهار داشت: در گذشته عده‌ای حق این دو باشگاه را تضعیف کردند که یکی از مهمترین آنها صدا و سیما بوده است در حالی که این دو باشگاه محتوا تولید می‌کند اما هیچ سهمی از تبلیغات نداشتند و همواره صدا و سیما دارا بوده و ما فقیر و صدای ما را نشنیدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مصطفی آجرلو در نشست خبری آغاز واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال با بیان اینکه باید قدر دارایی‌های این دو باشگاه را بدانیم گفت: فردا خواب و خیال‌هایی که درباره واگذاری این دو باشگاه از سالیان گذشته داشتیم به واقعیت می‌پیوندد.

وی با تاکید بر اینکه در سه ماه گذشته سازمان خصوصی سازی پوست ما را کند گفت: برای آماده سازی باشگاه استقلال به صورت شبانه روزی کار کردیم و فردا انقلاب بزرگی برای فوتبال ایران خواهد بود و فوتبال ایران از فردا وارد دروازه‌های حرفه‌ای خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه می‌خواهیم خانه شیشه‌ای برای فوتبال درست کنیم گفت: تمام اسناد و مدارک مورد نیاز افشا شدند و مشارکت مردم باعث تولید ثروت از فوتبال می‌شود و ما می‌خواهیم از معدن فوتبال ثروت تولید کنیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای همواره ما را از واگذاری سهام می‌ترساندند گفت:‌ با واگذاری سهام به مردم از این پس مردم مراقب دارایی‌های دو باشگاه خواهند بود و این یک اتفاق بزرگ در فوتبال حرفه‌ای ایران است.

آجرلو با تاکید بر اینکه ارزشگذاری و قیمت باشگاه استقلال قابل قبول نیست گفت: اگر باشگاه استقلال 35 میلیون هوادار داشته باشد تنها از واگذاری این باشگاه به مردم ارزش واگذاری به 17.5 هزار میلیارد تومان می‌رسد البته به کارشناسان ارزشگذاری حق می‌دهیم چرا که تا به امروز چنین شرکتی را ارزش گذاری نکرده بودند اما تصور رایج از قیمت‌گذاری شرکتی مانند استقلال یا پرسپولیس غلط است.

مدیرعامل استقلال با انتقاد از اررش گذاری نادرست باشگاه استقلال گفت: هر چند این ارزش گذاری را قبول نداریم اما نمی‌خواستیم بازی را خراب کنیم و می‌خواستیم بازی انجام شود هر چند که در قیمت‌های کلان آسیب دیدیم و سازمان خصوصی سازی ملک دوبی و ملک ترکیه و ملک میرداماد استقلال را به حساب نیاورد. البته ما بعدا این املاک را به دارایی‌های باشگاه استقلال اضافه می‌کنیم و نمی‌خواستیم جلوی واگذاری را بگیریم.

مدیرعامل باشگاه اسقلال در پاسخ به سوال ایلنا درباره مذاکرات با صدا و سیما برای حق پخش و تبلیغات اظهار داشت: در گذشته عده‌ای حق این دو باشگاه را تضعیف کردند که یکی از مهمترین آنها صدا و سیما بوده است در حالی که این دو باشگاه محتوا تولید می‌کند اما هیچ سهمی از تبلیغات نداشتند و همواره صدا و سیما دارا بوده و ما فقیر و صدای ما را نشنیدند.

وی افزود: در حالی که پولی که صدا و سیما به دست می‌آورد بابت تبلبیغات انجام شده در بازیهای استقلال و پرسپولیس است اما سهمی از این درآمد نداشتیم که البته امروز پایان این ماجرا است .

آجرلو تاکید کرد: صدا و سیما همواره حق ما را ضایع کرده است و از این پس در یک فرآیند گفتمان و با شرایط عقلانیت این موضوع را با صدا و سیما دنبال می‌کنیم اما به نظر می‌رسد که به زودی وارد چالش بزرگی خواهیم شد.

وی تاکید کرد:‌ در جایی قرار داریم که یقه خود را پاره می‌کنیم تا پول خودمان را در حساب‌ ها و صندوق‌هایی که ذخیره شده برداریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه باشگاه استقلال طلبکاران زیادی داشت برخی از املاک و اموال این باشگاه توقیف شده و به همین دلیل امکان اضافه شدن دارایی‌های محاسبه شده برای تعیین ارزش باشگاه ارزش وجود نداشت.

آجرلو ادامه داد:‌ تفاهمی که صورت گرفته این است که با عرضه سهام 10 درصدی فردا درآمد حاصل از این عرضه بخشی از بدهی‌ها را جبران کند.

خبر در حال تکمیل می باشد...
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز