خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان هواپیمایی در گفت‌وگو با ایلنا:

افت فشار کابین، دلیل فرود اضطراری پرواز زاهدان - تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۸۹۲

سخنگوی سازمان هواپیمایی درباره فرود اضطراری پرواز زاهدان-تهران هواپیمایی زاگرس در فرودگاه کرمان اظهار داشت: این پرواز از مبدا زاهدان و مقصد تهران، ساعت ١٢ و ٣١ دقیقه به دلیل افت فشار کابین در فرودگاه کرمان فرود اضطراری داشت.

میراکبر رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره فرود اضطراری پرواز زاهدان-تهران هواپیمایی زاگرس در فرودگاه کرمان اظهار داشت: این پرواز از مبدا زاهدان و مقصد تهران، ساعت 12 و 31 دقیقه به دلیل افت فشار کابین در فرودگاه کرمان فرود اضطراری داشت.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از فرود تیم متخصص برای رفع اشکال وارد عمل می‌شوند و در حال حاضر هم هواپیما آماده مسافرگیری برای پرواز به سمت تهران است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه حال تمام مسافران خوب است و مشکلی برای هیچ از مسافران پیش نیامده ادامه داد: برخی از مسافران به خواست خود از این پرواز انصراف دادند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت زاگرس هزینه بلیت مسافرانی که از پرواز انصراف داده‌اند، پرداخت خواهد کرد؟ گفت: این موضوع برابر با قانون حقوق مسافر انجام می‌شود و سازمان هواپیمایی از تمام مسافران درخواست دارد که با مراجعه به سایت سازمان و از طریق سامانه حقوق مسافر، تمام موضوعات مربوط به مسافران را مطالعه کنند و از حقوق خود مطلع باشند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز