خبرگزاری کار ایران

«کرمی» رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۹۸۴

«رامین کرمی» به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی استان تهران انتخاب شد.

به گزارش روابط‌عمومی ایلنا، اولین جلسه نهمین دوره هیأت‌مدیره سازمان در محل ساختمان مرکزی سازمان برگزار شد.

در این نشست که تعداد بیست‌وپنج نفر از هیات مدیره منتخب جامعه مهندسی استان تهران حضور داشتند، « رامین کرمی» به‌عنوان رئیس سال اول هیأت‌مدیره دور نهم برگزیده شد.

همچنین «محمد احمدی» نایب اول، «امیر حسام الدین آرمان پور» نایب دوم، « مهدی روانشادنیا» دبیر هیأت‌مدیره و مهندس علی کریمی آنچه به‌عنوان خزانه‌دار سازمان انتخاب شدند.

در ادامه این نشست رامین کرمی، رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران گفت:‌قانونگرایی،پایبندی به اخلاق حرفه ای و مهندسی،نوآوری و خلاقیت، نهادینه سازی مسوولیت پذیری اجتماعی، بهره مندی از فرآیندهای سیستماتیک و شفاف، ارزش آفرینی و تحول آفرینی، ارتقای بهره وری، تعالی و پیشرفت سازمانی و تعامل پویا با مهندسان و ذینفعان، از اولویت های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در دوره نهم است.

وی افزود:بر اساس استراتژی های مدیریتی مرتبط با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ،۱۲ راهبرد و ارزش محوری برای فعالیت سال اول هیات مدیره دوره نهم تدوین شده که پس از طرح و بررسی در هیات رئیسه و هیات مدیره سازمان عملیاتی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز