خبرگزاری کار ایران

یک میلیون صورتحساب برق با تخفیف ۱۰۰ درصدی در سیستان و بلوچستان صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۱۳۲

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با گذشت یکسال از اجرای طرح برق امید در این استان یک میلیون و 300 هزار صورتحساب برق با تخفیف 100 درصدی در این استان صادر شد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، بهمن محجوبی اصیل اظهار داشت: از این میزان صورتحساب صادر شده حدود 732 هزار در حوزه برق روستایی و حدود 497 هزار در حوزه برق شهری است.

وی با بیان اینکه در طرح «برق امید» مشترکان برق به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تقسیم می‌شوند اظهار داشت: از مجموع صورتحساب برق صادر شده تاکنون، 2 میلیون و 525 هزار صورتحساب در دسته مشترکین خوش مصرف  و 2 میلیون و 618 هزار صورتحساب در دسته مشترکین پر مصرف بوده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: بیش ‌از 880 هزار مشترک برق در سیستان و بلوچستان وجود دارد که 84درصد مشترکان این استان در حوزه خانگی و تجاری، سه درصد عمومی، یک و نیم درصد کشاورزی، سه دهم درصد صنعتی و 12 درصد سایر موارد هستند.

وی با بیان اینکه علاوه بر میزان مصرف برق، اقلیم هم در محاسبه قبوض برق تاثیر گذار است افزود: بر این اساس شهرستان های هر استان‌ به مناطق عادی و مناطق گرمسیری یک، دو، سه و چهار تقسیم می شوند.

محجوبی گفت: الگوی مصرف برای تخفیف صد درصدی صورتحساب برق در مناطق عادی این استان 80 کیلووات ساعت، در مناطق گرمسیری یک، 400 کیلووات ساعت، در مناطق گرمسیری سه، 200 کیلووات ساعت و در مناطق گرمسیری چهار 150 کیلووات ساعت در ماه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز