خبرگزاری کار ایران

فعال اقتصادی هندی در گفت‌وگو با ایلنا:

ایران تولیدات لوازم خانگی را توسعه می‌دهد/ بندر چابهار می‌تواند ترویج‌گر محصولات ایران باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۵۹۸

یک فعال اقتصادی اهل هندوستان اظهار داشت: با استفاده از قیمت‌های رقابتی، خواهیم دید که لوازم خانگی ایران به بازارهای مختلف کشیده خواهد شد

سید باربرالشیرف فعال اقتصادی اهل هندوستان که در بیست و یکمین دوره نمایشگاه لوازم خانگی حضور پیدا کرده بود در حاشیه این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به هدفش از سفر به ایران گفت: هدف من کشف فرصت‌ها در زمینه صنعت ایران است که بسیار پیشرو بود و برای مردم هند شناخت این محصولات مهم است.

وی با اشاره به کیفیت محصولات ایرانی گفت: من فکر می‌کنم که اگر تبلیغات به درستی انجام شود محصولات ایران می‌تواند در بازار هند دیده شده و ترویج شود. صنعت  ایران با کیفیت خوبی که دارد می‌تواند یک صنعت مهم باشد و نقش و سهم مهمی در بازارهای هند داشته باشد؛ چراکه این محصولات دارای کیفیت جهانی با آثاری از محصولات سنتی هستند.

وی ادامه داد: من با حضور در نمایشگاه لوازم خانگی  متوجه شدم که ایران در حال توسعه محصولات خود در حوزه لوازم خانگی است. همچنین متوجه شدم که بخاطر تحریم‌ها آن‌ها باید با تحقیق و توسعه خودشان تولید کنند من فکر می‌کنم برخی از آنها در حال حاضر در موقعیت صادرات به کشورهای دیگر هستند و با استفاده از قیمت‌های رقابتی، ما خواهیم دید که لوازم خانگی ایران به بازارهای مختلف کشیده خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا  مردم منطقه از جمله هندی‌ها دوست دارند محصولات ایران را در کشور خودشان ببینند؟ گفت: ما نیاز به پلتفرمی برای این موضوع داریم. یک پلتفرم بزرگ که بتواند این فرایند را تسهیل کند. آرزو می‌کنم که محصولات ایران به کشورهای همسایه مانند افغانستان و هند صادر شود و ما تلاش می‌کنیم محصولات ایران را در کشورهای مختلف ترویج کنیم. فکر می‌کنم با وجود بندر چابهار بتوانیم این فرایند را تسهیل کنیم. بندر چابهار می‌تواند ترویج‌گر محصولات ایران باشد.

وی ادامه داد: بندر چابهار یکی از نقاط  استراتژیک منطقه است که در واقع نقطه اتصال با شرق جهان است که ارتباط هند و سایر کشورها را تسهیل می‌کند ما در حال توسعه این منطقه خاص و تمام مناطق آزاد هستیم این اتفاق تسهیل‌گر ترویج و صادرات محصولات با کیفیت ایرانی به کشورهای همسایه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز